کد خبر: 265240
۰
۰
نسخه چاپی

آلومینیوم اراک در شرایط روحی و روانی خوبی قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حمید عبدالهی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: تیم بعد از چندی بازی فشرده که انجام شد، هم اکنون از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارد.

وی افزود: فشردگی بازی‌های اخیر برای همه تیم‌ها چالش آفرین بود اما در هر صورت کادر فنی تیم آلومینیوم تلاش کرد تا در زمان باقیمانده تمرین، از لحظات و زمان‌های به دست آمده چه از لحاظ فنی و چه از نظر تکنیکی و روحی روانی نهایت بهره را ببرد.

عبداللهی بیان کرد: در تقابل با گل‌گهر سیرجان از هر لحاظ آماده هستیم و تیم در شرایطی پیش می‌رود که هیچ تیمی مقابل آلومینیوم روز راحت نخواهد داشت و فردا نیز بچه‌ها انگیزه لازم را برای تقابل با گل‌گهر سیرجان را دارند.

مربی تیم آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: گل‌گهر سرمربی و بازیکنان خوبی دارد و تیم بزرگی به شمار می‌رود اما ما هم به امید پیروزی وارد زمین خواهیم شد تا یک بازی خوب و زیبا را به نمایش بگذاریم.

وی گفت: تمام بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند و ربیع‌خواه تنها مصدوم ما در برابر گل‌گهر است.

گفتنی است هم اکنون تیم آلومینیوم اراک با ۱۰ بازی ۲ برد، پنج تساوی، سه باخت و کسب ۱۱ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان فردا (جمعه) ساعت ۱۵ عصر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار خواهد شد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید