کد خبر: 265863
۱
۰
نسخه چاپی

مهندس مجذوب با چند تن از نوجوانان فعال شهرجدید هشتگرد دیدار کرد

مهندس مجذوب با چند تن از نوجوانان فعال شهرجدید هشتگرد دیدار کرد

البرز-فراهانی-اقتصادآینده:

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شهرجدید هشتگرد، نشست صمیمی مهندس مجذوب و چند تن از نوجوانان فعال شهری در دفتر شهردار برگزار گردید.

مهندس مجذوب ضمن اظهار خرسندی از حضور نوجوانان در جلسه اظهار داشت: آینده این شهر و کشور متعلق به جوانان و نوجوانان می باشد و به دست ایشان ساخته خواهد شد و بسیار خرسندیم که جوانانی داریم که می توانیم روی آنها به عنوان شهروند مسئولیت پذیر حساب باز کنیم و از آنجاییکه لازمه تحقق و به ثمر نشستن هر فعالیت اجتماعی و فرهنگی در شهر مسئولیت پذیری می باشد، اگر این مهم با مشارکت مردمی همراه باشد، به طور قطع به نتیجه مطلوبی خواهد رسید.

ایشان همیاری و همکاری شهروندان با مدیریت شهری و درک درست مسئولین شهری از نیازهای واقعی مردم را دو روی سکه مشارکت اجتماعی و آبادانی شهر خواند و اذعان داشت: توجه به درخواست های مردمی و تأمین نیازهای ضروری آن ها، رضایتمندی و ایجاد فضای مشارکت و همدلی میان شهروندان و مدیریت شهری را به وجود می آورد و دقت، سرعت و پاسخگویی به درخواست های شهروندان در کوتاه ترین زمان ممکن ، ضمن کاهش هزینه ها و به حداقل رساندن خسارت ها، می تواند تأثیر بسزایی در جلب رضایتمندی شهروندان داشته باشد.

گفتنی است چهار پسر نوجوان در فاز ۷ اقدام به مشارکت شهروندی کرده بودند و یک دختر نونهال نیز که پیشتر سگ ها موجب ترس او شده بودند و توسط همسایه ها اطلاع رسانی شد از جانب مهندس مجذوب شهردار شهرجدیدهشتگرد دلجویی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

شهردار یکی از بهترین روش ها برای کسب اطلاعات دقیق در زمینه مسائل و مشکلات شهروندان و دریافت دیدگاه های مردم پیرامون مدیریت شهری را ایجاد خطوط ارتباطی مناسب با شهروندان و کسب اطلاعات و استفاده از نظرات و دیدگاه های آنها دانست و اشاره کرد: به همین دلیل برای محقق شدن این هدف سامانه ۱۳۷ شهری یکی از اولویت های مهم شهرداری می باشد که در درک درست مشکلات واقعی شهروندان تأثیر به سزایی دارد.

مهندس مجذوب ادامه داد: این سامانه از بدو تأسیس تاکنون توانسته است باایجاد ظرفیت های مناسب و حضور به موقع و اثربخش در بسیاری از مسائل و موضوعات شهری به نحوی رضایت شهروندان را فراهم کند.

در این دیدار که با دعوت از آقایان محمدرضا دهقان نژاد، اشکان نوری، امیرحسین زرین کمر، محمدرضا تقی و خانم پرنیا جعفر زاده از نوجوانان فعال و پرسشگر شهر برگزار گردید، ضمن استماع نظرات و صحبت های ایشان از مسئولیت پذیری و مشارکت نوجوانان در توجه به محیط پیرامون زندگی خود و مشارکت در بهبود شرایط زندگی شهری با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید