فرمانده سپاه عاشورای استان در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز ؛

ولایت پذیری و عمل گرایی مهم ترین شاخصه یک سپاهی است // نوکری و خدمت به مردم بهترین نشان و مدال یک مسئول انقلابی

ولایت پذیری و عمل گرایی مهم ترین شاخصه یک سپاهی است // نوکری و خدمت به مردم بهترین نشان و مدال یک مسئول انقلابی

 

اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : فرمانده سپاه عاشورای استان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه امامت تبریز گفت : اصل ولایت فقیه و اطاعت از فرامین ولی فقیه ، طبق آیات ، احادیث و تأکید علمای دین بر همه ما واجب است.

به گزارش خبرنگار ما ، سردار عابدین خرم در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز با بیان اینکه اهل عمل بودن ، ولایت پذیری و ایثارگری از بارزترین اخلاقیات بسیجیان و سپاهیان است اظهار داشت : تمامی شهدای انقلاب از اول تا امروز ، همین ویژگی ها را داشتند چرا که بدون داشتن چنین شاخصه هایی ، فدا کردن جان و مال خود ، امکان پذیر نخواهد بود.

فرمانده سپاه عاشورای استان گفت : خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، بزرگترین نشان و مدال افتخار برای مسئولین است چرا که خدمت به مسلمین ، اجری اخروی و عظیم پیش خداوند متعال دارد.

وی افزود : مسئولین و کارکنان در نظام جمهوری اسلامی ایران باید این نکته را به یاد داشته باشند که اولویت اصلی ما خدمت و رضایت مردم است و نگاه مادی و دنیوی جزء اولویت های آخر یک مسئول انقلابی است.

سردار عابدین خرم در ادامه با اشاره به تغییر و تحول صورت گرفته گفت : این تغییر و تحول در همه جا مرسوم و طبیعی است اما مهم تر اینکه هر جا و هر مسئولیتی که بر عهده ما گذاشته شد ، با جان و دل در آن جایگاه ، تلاش کنیم.

وی با تقدیر و تشکر از فعالیتها و اقدامات ارزنده سرهنگ پاسدار حسن صفدری ، فرمانده اسبق سپاه ناحیه امامت تبریز گفت : وی و تمام کارکنان خدوم سپاه ناحیه امامت ، در طول این چند سال و به خصوص از زمان شیوع ویروس کرونا ، خدمات شایسته و ارزشمندی برای مردم حوزه سپاه ناحیه امامت انجام دادند.

ولایت پذیری و عمل گرایی مهم ترین شاخصه یک سپاهی است // نوکری و خدمت به مردم بهترین نشان و مدال یک مسئول انقلابی

در هر نقطه ای از کشور که بخواهند ، برای خدمت و جان فشانی آماده ام

 

سرهنگ پاسدار حسن صفدری هم در آئین تکریم و تودیع خود با اشاره به اقدامات انجام گرفته در سپاه ناحیه امامت تبریز گفت : از روز اول با تکیه بر نیروهای داخلی خود سعی کردیم که امورات را پیش ببریم و همان نیروهایی که به آنها اعتماد شد ، امروز جزء بهترین نیروهای سپاه ناحیه امامت هستند و برای هر مأموریتی آماده هستند.

فرمانده اسبق سپاه ناحیه امامت تبریز افزود : افزایش تعداد حوزه های مقاومت و پایگاههای محلی ، فعالیت گسترده در حوزه بسیج کارگری و حل مشکلات مراکز صنعتی بزرگ ، اجرا و ساخت دهها خانه محروم ، حل مشکلات زیر ساختی در محله های محروم حوزه سپاه امامت ، اعطاء بیش از 5 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال ،جمع آوری 6 میلیارد تومان کمک مردمی برای جبهه مقاومت ، جمع آوری 1 میلیارد و 800 میلیون تومان کمک مردمی برای سیل زدگان و 1 میلیارد و 500 میلیون تومان برای زلزله زدگان ، اشتغال بیش از 1500 نفر در باغ معروف در قالب طرح هر خانه یک کارگاه قالی بافی ، کسب عنوانهای برتر در جشنواره مالک اشتر سپاه و جشنواره های استانی ، تهیه و توزیع بیش از 120 هزار بسته معیشتی و .... از جمله فعالیت هایی است که می توان به آنها اشاره کرد.

وی افزود : از سن 14 سالگی که به سپاه وارد شده ام تا کنون هیچ گاه اراده و انگیزه ام برای خدمت در سپاه ، کم نشده است و امروز هم با همان انرژی و انگیزه حاضرم در هر نقطه از کشور بخواهند ، برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، عازم شوم.

 

باید فرهنگ بسیج و تربیت نسل سلیمانی ها را در جامعه گسترش دهیم

 

فرمانده جدید سپاه ناحیه امامت تبریز هم در این آئین گفت : یکی از نعمت های الهی برای ما وجود انقلاب اسلامی است و ما وظیفه داریم طبق آیه (ثم لتسئلن یومئذ عن النعیم) در مقابل تمامی نعمت های خداوندی ،پاسخگو و شاکر باشیم.

سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل افزود : قطعا در روز قیامت از نعمت های الهی سوال خواهد شد و آن موقع همه مسئولین باید در قبال مسئولیت هایی که داشته اند پاسخگو باشند.

فرمانده سپاه ناحیه امامت با بیان اینکه کشتی انقلاب ، طوفانهای پر تلاطمی را با موفقیت پشت سر گذاشته است گفت : بنا به فرمایش مقام معظم رهبری،  ۴۰ ساله شدن انقلاب اسلامی با وجود انواع اقسام توطئه ها و فتنه ها چیزی شبیه به معجزه و نعمت الهی است.

سرهنگ پاسدار پور اسماعیل ادامه داد : وجود ولایت فقیه ، ازعوامل اصلی و تاثیر گذار در بقا ، سربلندی و پیشرفت انقلاب اسلامی و به عنوان موتور محرکه انقلاب است.

وی در پایان خدمت در سپاه و بسیج که به عنوان ستون خیمه انقلاب محسوب می‌شوند را توفیق الهی دانست و گفت : رجاء واثق دارم که با عنایت خداوند باری تعالی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) بتوانیم سربازی لایق و شایسته برای مقام معظم رهبری باشیم و بتوانیم فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) را با نشر فرهنگ بسیج و تربیت نسل سلیمانی ها در جامعه گسترش دهیم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید