کد خبر: 269020
۰
۰
نسخه چاپی

پیام تبریک مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن

دكتر حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بزرگداشت روز مادر و روز زن و سالروز ولادت حضرت امام خميني(ره) رهبر كبير انقلاب اسلامي پیام تهنيتي صادر کرد.

پیام تبریک مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، متن این پیام به شرح زیر است:
ولادت خجسته دخت نبي مكرم اسلام (ص)، روز ولادت نخستين همراه و پشتيبان ولايت، مادر اهل بيت (ع) و بزرگترين اسوه تقوا، ايمان، پاكي و اخلاص است.
مايه بسي مباهات است كه در چنين روز فرخنده اي كه امسال با ايام مبارك دهه فجر و جشن پيروزي انقلاب اسلامي ايران مقارن گشته است، قدردان تمامي بانوان گرامي اين مرز و بوم باشيم كه در نقش مادر، همسر و دختر در كمال نجابت، توانمندي و درايت به ايفاي نقش هاي حساس خود در كانون خانواده و عرصه اجتماع پرداخته و در پيشرفت و آباداني كشور سهيم مي باشند.
بدون شك بخش عظيمي از موفقيت ها و افتخارات مجموعه بانك صنعت و معدن نيز مرهون تلاش بي شائبه و همت بلند بانوان فداكاري است كه همواره دوشادوش مردان براي تحقق اهداف و برنامه هاي اين سازمان در حمايت از كارآفرينان و صنعتگران كشور فعاليت مي نمايند.
اينجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر و سالروز ولادت بنيان گذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) ، خدمات ارزنده و شایسته‌ تمامي بانوان به خصوص بانوان همكار در بانك صنعت و معدن را پاس داشته، توفیق و سربلندی هر چه بیشتر ایشان را از درگاه احدیت خواستارم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید