کد خبر: 270578
۰
۰
نسخه چاپی

بازدید بیش از ۱۶۰۰ هزار نفر از جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه

محمد جواد کنجوری شامگاه امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سی و نهمین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه امسال با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ۲ سینمای آزادی و فرهنگ شهر کرمانشاه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در جشنواره امسال هر ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ در کرمانشاه به اکران درآمد، افزود: فیلم‌های ابلق، بی همه چیز، تک تیرانداز، تی تی، خط فرضی، رمانتیسم عماد و طوبا، روزی روزگاری آبادان، روشن، زالاوا، ستاره بازی، شیشلیک، گیج گاه، یدو، مامان، مصلحت و منصور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه به نمایش در آمدند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال بر خلاف دوره‌های گذشته و به دلیل بیماری کرونا جشنواره فیلم فجر با ۳۰ درصد ظرفیت سالن‌های سینما برگزار شد.

کنجوری به استقبال خوب همشهریان از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه استقبال از این جشنواره خارج از پیش بینی‌های قبلی بود به طوری که بیش از هزار و ۶۰۰ نفر از همشهریان در این جشنواره به تماشای ۱۶ فیلم سودای سیمرغ نشستند.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع یک هزار و ۲۱ نفر در سینمای آزادی و ۶۱۷ نفر در سینمای فرهنگ کرمانشاه فیلم‌های جشنواره فجر را تماشا کردند.

کنجوری ادامه داد: بیشترین استقبال همشهریان از فیلم‌های شیشلیک، بی همه چیز و ابلق بود و کمترین آمار مخاطب مربوط به فیلم‌های مامان و یدو بود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با همراهی تمام عوامل بیشترین سختگیری در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شد و تمامی موازین اعم از گندزدایی، تب سنجی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سینماها صورت پذیرفت و تمام همشهریان از برگزاری این جشنواره و نظم حاکم رضایت داشتند.

وی بیان کرد: امسال بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال جشنواره فیلم فجر در شهر کرمانشاه فروش داشته است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید