کد خبر: 270650
۰
۰
نسخه چاپی

خراسان شمالی سرشار از استعدادهای بی‌نظیر در رشته بوکس است

محمد نورانی در گفتگو با مهر با اشاره به برخی تصورات نسبت به خشونت و آسیب‌رسانی بوکس به ورزشکار در قیاس با بقیه رشته‌های ورزشی اظهار کرد: طبق آمار این رشته ورزشی در رتبه پانزدهم رشته‌های پر آسیب قرار دارد و در این جدول فوتبال در رتبه اول قرار  گرفته است.

عضو تیم ملی بوکس امید تصریح کرد: ایجاد بستر مناسب و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز باعث تشویق جوانان علاقه‌مند به این رشته پر تحرک و پرطرفدار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: پرداختن به رشته‌هایی از قبیل بوکس در استان‌های محرومی چون خراسان شمالی با توجه به ضعف زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری پایین یک امر دشوار است اما حمایت‌های خانواده و وجود مربیان دلسوز و کار بلدی چون استاد «مجید حصاری» سختی‌های این مسیر را کمتر می‌کند.

نورانی در ادامه با اشاره به برخورداری خراسان شمالی از استعدادهای بی‌شمار خاطر نشان کرد: در رده نونهالان بوکسورهای زیادی از استان موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ کشوری شده‌اند که این خود موید وجود پتانسیل‌های بالا در استان است.

عضو تیم ملی بوکس جوانان بیان کرد: برای اولین بار مسابقات قهرمانی بوکس باشگاه‌های کشور در سطح لیگ برتر برگزار خواهد شد و با تیم نیروهای مسلح در این مسابقات به روی رینگ خواهم رفت.

وی در انتها به هدف‌گذاری خود جهت حضور در مسابقات المپیک سال ۲۰۲۴ اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های بالا و جوانان مستعد اگر مدیران ورزش خراسان شمالی حمایت‌های حداقلی را از رشته بوکس در این استان انجام دهند قطعاً شاهد درخشش بوکسورهای استان در میادین بین‌المللی خواهیم بود.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید