کد خبر: 270756
۰
۰
نسخه چاپی

ناحیه صنعتی بدون زیرساخت الیگودرز/ از پروژه‌های راهسازی چه خبر؟

به گزارش اقتصادآینده نیوز ماشاالله نعمتی در سخنانی با اشاره به در دست اجرا بودن ۹ پروژه ملی در شهرستان الیگودرز، اظهار داشت: یکی از این پروژه‌ها، جاده الیگودرز به مسجد سلیمان است.

۱۴ کیلومتر از پروژه الیگودرز - مسجد سلیمان در حال اجرا است

وی با بیان اینکه در صورت عملیاتی شدن این پروژه تحول بزرگی در حوزه شهرستان الیگودرز ایجاد می‌شود، عنوان کرد: قطعه اول این پروژه، از «بزنوید» به «لیروک» به طول ۳۶ کیلومتر با ایجاد سه دهنه پل بزرگ و چهار تونل در حال اجرا است.

فرماندار الیگودرز با تاکید بر اینکه این جاده برای شهرستان الیگودرز بسیار مهم است، گفت: این جاده، راه ارتباطی لرستان به خوزستان را برقرار می‌کند.

نعمتی، بیان داشت: این پروژه به طول ۳۶ کیلومتر بوده که ۱۴ کیلومتر اول آن در حال انجام است.

وی، افزود: ما بقی این پروژه هم تأمین اعتبار شده است.

فرماندار الیگودرز همچنین به پروژه جاده الیگودرز - داران اشاره کرد و گفت: از مجموع این پروژه، پنج کیلومتر آماده شده است.

نعمتی با تاکید بر اینکه این پنج کیلومتر به زودی زیر بار ترافیک خواهد رفت، افزود: انتظاری که ما از اداره کل راه و شهرسازی داریم این بوده که زیر گذر مربوط به این قسمت را آسفالت کند.

ناحیه صنعتی بدون زیرساخت

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه آب رسانی به ۹۹ روستای شهرستان الیگودرز اشاره کرد و گفت: این روستاها به دلیل اجرای پروژه «قمرود» دچار مشکل شدند که تصفیه خانه برای آبرسانی به این روستاها در فاز اول احداث شده است.

شهرستان الیگودرز دارای مناطق صعب العبور زیادی است و وزیر هم در رابطه با گاز رسانی به مناطق محروم این شهرستان دستور داده است فرماندار الیگودرز، عنوان کرد: این طرح نیاز به تأمین اعتبار دارد چرا یک پروژه مهم برای شهرستان الیگودرز محسوب می‌شود.

نعمتی در ادامه سخنان خود به موضوع گاز رسانی به مناطق مختلف این شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان الیگودرز دارای مناطق صعب العبور زیادی است و وزیر هم در رابطه با گاز رسانی به مناطق محروم این شهرستان دستور داده است.

وی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت ناحیه صنعتی «چمن سلطان» شهرستان الیگودرز، گفت: ۷۰ درصد از عملیات خاکبرداری این ناحیه صنعتی انجام شده است.

فرماندار الیگودرز، تاکید کرد: انتظار داریم که شرکت شهرک‌های صنعتی و سایر دستگاه‌های خدمات رسان اقدام به ایجاد زیرساخت‌های لازم در این ناحیه صنعتی کنند.

نعمتی با اشاره به احداث راه آهن ازنا - الیگودرز، بیان داشت: این پروژه ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی که در گفتگوی تلویزیونی سخن می‌گفت، همچنین به سد خاکی «عالی محمود» در شهرستان الیگودرز اشاره کرد و گفت: عملیات احداث تونل انحرافی در این پروژه از سوی پیمانکار در حال انجام است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید