کد خبر: 271128
۰
۰
نسخه چاپی

شهرستان بویراحمد در وضعیت نارنجی/ اجرای محدودیت تردد بین شهری

به گزارش اقتصادآینده نیوز شاهرخ کناری بعدازظهر یکشنبه در نشست ستاد مدیریت کرونای کهگیلویه و بویراحمد افزود: در راستای جلوگیری از ورود شهرستان به وضعیت قرمز، همه باغ‌های تفریحی، تالارهای پذیرایی، مهدکودک‌ها، مؤسسه‌های آموزشی زبان و موسیقی تعطیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه تجمعات در مراسم عزا و عروسی ممنوع است، گفت: محدودیت تردد بین شهری ادامه داشته و محدودیت‌های ترافیکی نیز در مرکز شهر یاسوج از امروز به مدت یک هفته از ساعت ۱۶ تا ۲۱ اعمال می‌شود.

کناری اظهار داشت: بی توجهی در برپایی تجمعات در مراسم جشن و عزا، شرکت در دور همی‌ها، فعال بودن اماکن گردشگری و ازدحام جمعیت در مرکز شهر و عادی انگاری شرایط کرونا باعث گسترش دوباره کرونا در شهرستان بویراحمد شده است.

وی اظهار داشت: خدمات درمانی به افراد مبتلا به کرونا در سه بیمارستان در شهر یاسوج ارائه می‌شود.

کناری تاکید کرد: کنترل ورودی‌های شهر یک ضرورت اساسی است و باید جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان اجرایی شود.

وی یادآور شد: مجاورت کهگیلویه و بویراحمد با استان خوزستان که در وضعیت قرمز و خطرناک به سر می‌برد، خطری برای قرار گرفتن استان در وضعیت قرمز است و باید از ورود خودروهای غیر بومی به استان جلوگیری شود.

کناری با بیان اینکه رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در برخی ادارات و بانک‌ها زنگ خطری جدی برای بازگشت این شهرستان به وضعیت قرمز است، گفت: روز گذشته یکی از بانک‌های مرکز استان به دلیل بی توجهی به کرونا پلمب و به چند دستگاه اداری نیز برای رعایت بیشتر دستورالعمل‌های ستاد کرونا اخطار داده شد.

منبع : خبرگزاری مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید