کد خبر: 271474
۰
۰
نسخه چاپی

۷۰۰ اثر از استان بوشهر به دبیرخانه اجلاس سراسری نماز ارسال شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز حسن ابراهیمی عصر سه‌شنبه در نشست شورای اقامه نماز استان بوشهر اظهار داشت: باید از روش‌های خلاقانه و جذابیت‌های هنری برای ترویج فرهنگ نماز استفاده شود.

وی یکی از مسائل مهم را ارزیابی تأثیرات اجلاس‌های گذشته از طریق پژوهش‌های علمی دانست و اضافه کرد: اجلاس نماز اثر مهمی در انس و گرایش جامعه به نماز و ترویج فرهنگ اقامه نماز دارد و این امر باید آسیب‌شناسی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر در خصوص اجلاس استانی نماز هم گفت: ششمین اجلاس استانی نماز با بهبود شرایط کرونایی در کشور سال آینده برگزار خواهد شد.

ابراهیمی ضمن تقدیر از مسئولان کمیته‌های اجلاس نماز در اطلاع‌رسانی و پیگیری برنامه‌های اجلاس یادآور شد: آثار رسیده به دبیرخانه اجلاس استانی به کمیته علمی تحویل و کار داوری و بررسی آثار صورت گیرد و زمینه برای برگزاری مطلوب اجلاس در سال آینده فراهم شود.

وی با اشاره به نقش نماز در ارتقا سطح معنوی جامعه اظهار داشت: برای دعوت به نماز باید مدیران و مسئولان پیش‌قدم باشند و با عمل و نه با گفته، دیگران را به نماز دعوت کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر با تاکید بر لزوم نظافت و پاکیزه نگه داشتن نمازخانه‌های ادارات و مجتمع‌های خدماتی بین راهی یادآور شد: نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و وضوخانه‌ها باید به طور کامل و مستمر نظافت و ضدعفونی شوند و پروتکل‌های بهداشتی کاملاً مراعات شود.

وی همچنین خواستار تهیه و نصب تابلو راهنمای مساجد در روستاهای واقع در حاشیه جاده‌های اصلی استان شد و تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز نمازخانه‌های بین راهی مربوط به خود را در اسرع وقت ساماندهی و برای استفاده آماده کنند.
 

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس
منبع: https://www.mehrnews.com/news/5148936/۷۰۰-اثر-از-استان-بوشهر-به-دبیرخانه-اجلاس-سراسری-نماز-ارسال-شد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید