دستگیری کلاهبردار میلیاردی دراشنویه/تصادف جان جوان سقزی را گرفت

به گزارش اقتصادآینده نیوز، فرمانده انتظامی اشنویه از دستگیری کلاهبردار میلیاردی در اشنویه خبر داد و گفت: ا ین متهم از طریق تماس‌های تلفنی، به بهانه سهام عدالت و سو استفاده از این موضوع اقدام به کلاهبرداری از مردم به بهانه پرداخت سود در اشنویه و شهرستان‌های جنوب استان می‌کرد.

سرهنگ قلی زاده افزود: با انجام عملیات پلیسی ویژه، این فرد دستگیر و به ۱۶ مورد کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد ریال اعتراف کرد و متهم تحویل مقامات قضائی شد.

واژگونی خودروی پژو در محور بوکان سقز جوان ۱۷ ساله را به کام مرگ کشاند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: در پی واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۸ محور بوکان سقز یک جوان ۱۷ ساله‌ی سقزی در دم جان باخت و دو تن از سرنشینان خودرو مصدوم شدند.

سید فواد هاشمی با بیان اینکه علت سانحه در دست بررسی است، افزود: مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید قلی پور بوکان منتقل شدند.

پیرانشهر پر بارش‌ترین شهر آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته

رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: شهرستان مرزی پیرانشهر با ۶۸ میلی‌متر طی ۲۴ ساعت گذشته پر بارش‌ترین شهر استان بوده است.

اردلان محمدپور افزود: پس از پیرانشهر، سردشت با ۶۵، نقده با ۴۹، مهاباد با ۴۳ و اشنویه با ۳۳ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را در بین شهرهای استان به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس اداره هواشناسی مهاباد با اشاره به اینکه بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف است، اضافه کرد: این سامانه بارشی قوی که از روز گذشته وارد آذربایجان غربی شده، با همین شدت تا اواخر وقت امروز تداوم خواهد داشت و به تدریج به صورت متناوب تا اواخر فردا پنجشنبه استان را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید