شهرداری‌ها در توسعه زیرساخت‌های مخابراتی اصفهان همکاری کنند

اسماعیل قربانی عصر سه‌شنبه در جلسه‌ای با مسوولان شهرضا در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: همراهی برای این شیوه از توسعه ارتباطی در دوران کرونا، ضرورتی دوچندان است.

به گفته وی، توسعه زیرساخت‌های مخابرات در شهرستان‌ها و مناطق مختلف مستلزم همکاری همه‌جانبه نهادهای حاکمیتی بویژه شهرداری‌هاست چرا که این همکاری دوجانبه به تقویت توسعه ارتباطات در مناطق شهری و روستایی می‌انجامد و رضایت مردم را بدنبال دارد.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان با اشاره به توسعه شبکه تلفن همراه در این استان تصریح کرد: بالای ۹۸ درصد مردم در همه شهرها و روستاهای استان دارای تلفن همراه هستند و ضریب نفوذ موبایل در این منطقه بیش از ۱۰۰ درصد است.

قربانی اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا نشان داد دولت الکترونیک، خرید الکترونیک، برگزاری نشست‌ها به صورت مجازی و ده‌ها فرصت دیگر از زمینه‌های استفاده صحیح از زیرساخت‌های ارتباطی و فصای مجازی و رسانه‌ای است.

وی یادآور شد: از آنجا که انجام طرح‌های فنی در شبکه ثابت و سیار، لازمه ارائه ارتباطات مستمر و پایدار به شهروندان است، لذا مساعدت شهرداری‌ها و شوراهای  شهر در تسهیل امور به منظور انجام این طرح‌ها راه‌گشا و مطالبه عموم مردم است.

استان اصفهان دارای سه میلیون و ۸۲ هزار و ۹۴۶ شماره تلفن ثابت است دو میلیون و ۴۶۵ هزار و ۸۴۸ شماره آن مشغول به کار است و بر این اساس ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان ۴۷.۴۲ درصد است.

شهرضا با جمعیت حدود ۱۶۰هزار نفر در ۷۵ کیلومتری اصفهان واقع است.

منبع: ایرنا

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید