کد خبر: 272983
۰
۰
نسخه چاپی

توانمندسازی جوامع محلی میزبان صنایع گاز زبانزد است

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سورنا ستاری گفت: شمار فعالیت‌ها در حوزه نوآوری و پارک علم و فناوری در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد به‌ویژه در بخش گوگرد، نشان‌دهنده رقم خوردن اتفاقی بزرگی در این زمینه خاص در این واحد صنعتی است.

وی افزود: نتایج این اقدام‌ها برای مردم در حوزه اشتغال به‌ویژه با استقرار استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های نوپا و در عین حال ورود دانش‌بنیان‌ها به منطقه، به‌طور کامل محسوس است.

معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تصریح کرد: این‌ موارد  به‌ویژه در زمینه استفاده از مدیران جوان که با ایده‌های جدید به دنبال تحول و نوآفرینی هستند، نتیجه پیاده‌سازی فرهنگ کاری تازه در این منطقه و پالایشگاه است.

ستاری با ابراز خوشحالی از این که شرکت ملی گاز ایران در زمینه توانمندسازی جوامعی که پالایشگاه در آن‌جا استقرار یافته، همیشه زبانزد بوده است، اظهار کرد: من هم از همین جا اعلام می‌کنم که برای کمک به این عزیزان با هدف موفقیت در ادامه راهی که آغاز کرده‌اند، به‌ویژه در حوزه‌های برای کمک به توانمند کردن داخلی‌سازی صنعت گاز و جوانان منطقه در زمینه‌های مختلف آماده هستم.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های جوانان صاحب‌ایده برای توانمندسازی جوامع بیرونی، می‌تواند نقطه‌ عطفی برای دستیابی به فناوری‌های روزآمد و صدور آن به کشورهای منطقه باشد.

منبع:شانا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید