کد خبر: 273395
۰
۰
نسخه چاپی

لزوم افزایش نظارت‌ها بر بازار در آستانه عید نوروز

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام اسدالله جعفری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت افسار گسیخته قیمت کالاهای اساسی در آستانه عید نوروز مردم را به شدت نگران کرده است لذا نظارت‌ها و اقدامات افزایش یابد تا قیمت اجناس و گاهی کمبودها رفع شود.

امام جمعه موقت بجنورد ادامه داد: باید با تلاش و همت بیشتر و کار شبانه روزی بر شبکه‌های توزیع نظارت شود زیرا کالاهای مورد نیاز مردم در چنگ عده‌ای گرفتار شده است.

وی افزود: در این بین دستگاه قضا همراه مسئولان است تا با دلالان، محتکران و سو استفاده کنندگان برخورد شود.

حجت الاسلام جعفری استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کنترل قیمت‌ها را ضروری برشمرد و گفت: برای تأمین کالاها و کنترل قیمت آن باید اقدامات جدی تر شود.

امام جمعه موقت بجنورد در ادامه به سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به کشور اشاره داشت و بیان کرد: آن‌ها قصد دارند امتیازات دیگری از ایران گرفته و یا در قانون مصوب مجلس خلل وارد کنند و باعث شوند چند صدایی در کشور ایجاد شود.

وی افزود: ادبیات کشورهای اروپایی گستاخانه است و طبق فرموده رهبر انقلاب زمان تصمیم‌گیری برای ایران از خارج کشور تمام شده است.

حجت الاسلام جعفری در انتها تصریح کرد: جمهوری اسلامی در اجرای قانون مجلس برنده میدان است و اگر طرف‌های دیگر بخواهند ایران به تعهدات خود برگردد باید تمام تحریم‌ها را به یک‌باره رفع کنند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید