کد خبر: 273598
۰
۰
نسخه چاپی

نمکی:در وزارت بهداشت اولویتی مهمتر از کرونا نداریم

به گزارش عصر شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم ،سعید نمکی با تاکید بر اینکه مراقب باشید که رانت برای کسی در تزریق واکسن ایجاد نشود، اظهار داشت:نباید بگذاریم کانون‌های آلوده بیماری به همدیگر پیوند بخورد.

وی در ادامه ایستادگی بر روی اجرای پروتکل‌های بهداشتی و همچنین نترسیدن از هیچکس به غیر از خدا را مورد توجه قرار داد و گفت: منحنی‌های ثابت در استان‌ها برای بنده که بدبین هستم دلخوش کننده نیست چون همیشه از روز اول بدترین وضعیت را در نظر گرفتم.

وی تصریح کرد: امروز بسیار خرسند شدم که علمای قم نیز از عملکرد مدیریت کرونا راضی بودند.

آمریکایی‌ها ظالمانه‌ترین فشارها را بر ما وارد کردند

وزیر بهداشت همچنین در نشست شورای عالی جامعه مدرسین با اشاره به اقدام های خصمانه دشمنان بر علیه نظام اسلامی گفت: برغم دروغی که آمریکایی ها می گفتند دارو و تجهیزات پزشکی مشمول تحریم نیست اما ظالمانه ترین نوع فشارها را بر ما وارد کردند.

وی افزود: غیر از نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در حمایت، هدایت و رعایت پروتکل‌ها، جامعه روحانیت نیز در کشور کمک های بسیار ارزشمند و زیادی کردند و با تذکر و رعایت پروتکل ها بزرگترین خدمت را برای مهار این بیماری انجام دادند.

نمکی بیان کرد: تقاضا داریم که در رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری برای ویروس کرونا نیز این همراهی‌ها و حمایت‌ها از سوی جامعه روحانیت استمرار داشته باشد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته با سفر به قم با جمعی از روحانیان، فضلا، علما و مراجع دیدار و گفت و گو کرد.     

منبع: ایرنا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید