کد خبر: 273750
۰
۰
نسخه چاپی

خانه بازی ویژه کودکان در خراسان شمالی افتتاح شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز فرهاد آقابیگی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: خانه بازی برای نخستین بار در کشور در خراسان شمالی افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی ادامه داد: در حال تهیه و آماده سازی بازی های کامپیوتری، رومیزی، رمز گشا برای کودکان و نوجوانان خراسان شمالی هستیم.

وی در ادامه به اقدامات دیگر این مجموعه اشاره داشت و افزود: به منظور تولید محتوا برای کودکان و نوجوانان، مرکز آفرینش های هنری در حال راه‌اندازی است تا آثاری تخصصی در حوزه‌های تئاتر، موسیقی و انیمیشن تولید کند که این مرکز بیش از ۷۰ درصد اجرا شده است.

آقابیگی تصریح کرد: ۱۰ مرکز سیار و ۱۰ مرکز ثابت در شهرستان های استان فعالیت دارند و در اکثر شهرستان‌ها این مراکز دایر می باشند و در باقی شهرها نیز مراکز به زودی افتتاح خواهند شد.

مدیر کل پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی با اشاره به کمبود نیرو در این نهاد اظهار کرد: در سه گرایش فرهنگی، هنری و ادبی مربیان تخصصی داریم.

وی افزود: معاونت تولید در کشور به کتاب و اسباب بازی، فیلم و انیمیشن های تولید شده نظارت می کند.

آقابیگی با اشاره به اینکه بخشی از اسباب بازی های استان وارداتی است، گفت: محصولات مورد تایید کانون پرورش فکری دارای لوگو و شماره سریال است.

وی افزود: برای اینکه محصولات مناسب به دست کودکان و نوجوانان برسد نیاز به همت جمعی در سطح ملی داریم.

آقابیگی تصریح کرد: به مهدکودک ها پیشنهاد برگزاری کلاس های مشاوره مربیان داده‌ایم اما نمی‌توانیم با اجبار با آنها همکاری کنیم.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی در انتها از تاسیس مرکز فراگیر کانون در بجنورد خبر داد و گفت: در این مرکز کودکان استثنایی و عادی در کنار یکدیگر فعالیت می‌کنند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید