نظافت و پاکیزگی شهرتبریز مرهون اتحاد، همدلی، پشتکار و تلاش صادقانه پاکبانان است

نظافت و پاکیزگی شهرتبریز مرهون اتحاد، همدلی، پشتکار و تلاش صادقانه پاکبانان است

 

اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : نشست صمیمی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز و نماینده پاکبانان کلانشهر تبریز برگزار گردید.

 

علیرضا اصغری در این نشست با اشاره به اهمیت نقش پاکبانان در پیشبرد اهداف زیباسازی و توسعه‌ای کلانشهر تبریز گفت : امروز شاخص بودن کلانشهر تبریز از منظر نظافت و پاکیزگی شهری مرهون اتحاد، همدلی، پشتکار و تلاش صادقانه پاکبانان است..

 

وی افزود : علیرغم وجود نقاط ضعف و کمبودهایی در معیشت این قشر زحمتکش و نارسایی‌های موجود، هیچگاه خلل و مشکلی در انجام امور نظافت شهری در تبریز مشاهده نگردیده و این شهر سرآمد تمیزی در میان کلانشهرهای کشور است.

 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز با اشاره به تلاش‌های مجاهدانه پاکبانان در مقاطع خاص زمانی تصريح کرد : در شرایط مختلف و بسیار سخت کاری از جمله در ایام تشدید بیماری کرونا، پاکبانان هیچگاه از انجام رسالت‌های خود عقب نشینی نکردند و بیش از پیش در صحنه حاضر شدند.

 

اصغری افزود : در تمامی شرایط کاری رعایت موارد ایمنی و بهداشتی پاکبانان می‌بایست از سوی این سازمان در اولويت برنامه‌های کاری قرارگیرد و این قشر زحمتکش نیز بواسطه آموزش‌های لازم از هرگونه خطر جانی و بهداشتی مصون بمانند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید