کد خبر: 274063
۰
۰
نسخه چاپی

تخریب ۲ بنای غیر مجاز در اراضی زراعی شهرستان کامیاران

بهرام کوشکی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جهاد کشاورزی شهرستان کامیاران در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ و ماده ۳ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها اقدام به مقابله با متخلفان در اراضی زراعی می‌کند.

وی افزود: طی چند روز اخیر ستاد مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین‌های زراعی و بدون مجوز، با حضور نماینده مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، نیروی انتظامی و رئیس اداره امور اراضی اقدام به تخریب دو بنای غیر قانونی کرد.

کوشکی اعلام کرد: دو بنای غیر مجاز در مسیر روستای نشور سفلی از توابع بخش قرار داشتند و با دستور قضائی تخریب شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کامیاران اعلام کرد: این دو بنای غیر مجاز در مجموع ۲۶۰ متر مربع از اراضی کشاورزی مرغوب این منطقه را تخریب کرده بودند که پس از سه بار تذکر کتبی و اخطاریه قانونی اقدام به قلع و قمع آنها شد.

وی تأکید کرد: در راستای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و با انجام کامل مراحل قانونی و قطعیت احکام صادره از سوی دادگاه موارد فوق اجرا و مورد قلع و قمع قرار گرفتند.

کوشکی خاطرنشان کرد: شهرستان کامیاران یکی از قطب‌های کشاورزی استان محسوب شده و با تمام توان در برابر تغییر کاربری‌ها در اراضی زراعی و باغی خواهیم ایستاد و با ابزارهای قانونی با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید