کد خبر: 274071
۰
۰
نسخه چاپی

علاقمندان به بازسازی عتبات در استان سمنان شناسایی می‌شوند

به گزارش اقتصادآینده نیوز حسن اسلامی راد ظهر دوشنبه در نشست ستاد عتبات عالیات استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه لازم است تا در سطح فرمانداری‌ها و شهرداری‌های بزرگ استان هم، مانند استانداری با تشکیل ستاد معین و بر اساس حکم فرماندار و شهردار اقدامات جهت جلب مشارکت‌ها در راستای باز سازی عتبات عالیات به انجام رسد، تاکید کرد: لازم است تا برخی مدیران ستادی و اجرایی استان مانند مدیران کل دفاتر امور شهری و روستایی استانداری، سازمان همیاری شهرداری و ثبت احوال به این ستاد اضافه شوند.

وی با بیان اینکه شناسایی افراد علاقمند به کمک برای عتبات و همچنین ظرفیت‌ها می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف و تحقق آن در مجموعه استانداری و واحدهای تابعه کمک نماید، افزود: در این راستا کمیته امور بانوان به چارت تشکیلاتی ستاد معین در استان سمنان اضافه می‌شود همچنین تلاش داریم تا نیروهای علاقمند به فعالیت در این زمینه شناسایی و جذب شوند.

استفاده از نیروهای جوان

رئیس ستاد معین بازسازی عتبات عالیات در استانداری سمنان با بیان اینکه از نیروهای جوان و فعال در خصوص تحقق اهداف در این حوزه استفاده شود، تاکید کرد: دستورالعمل پیشنهادی جدید ستاد با حضور نمایندگان بخش‌های مختلف ظرف ۱۵ روز آینده تدوین و همچنین می‌بایست نحوه جمع‌آوری و نوع کمک‌ها مشخص شود.

اسلامی راد با بیان اینکه ایجاد کانال در فضای مجازی و فعالیت‌های گسترده تبلیغی از جمله مهمترین اقدامات در حوزه جلب مشارکت‌ها برای بازسازی عتبات عالیات است، افزود: فعالیت‌های مرتبط با جلب مشارکت‌ها، برای بازسازی عتبات عالیات از سوم شعبان و همزمان با میلاد امام حسین (ع) آغاز خواهد شد.

ایجاد کمیته‌های جذب و مشارکت

دبیر ستاد معین بازسازی عتبات عالیات در استانداری سمنان نیز در این نشست گفت: استفاده از ظرفیت توانمندی‌های سازمان‌ها و کارکنان، نذورات نقدی و غیر نقدی کارکنان، توان فکری مدیریتی و تخصصی، امکانات، ماشین آلات، مصالح و امکانات قابل استفاده در سازمان‌ها از جمله ظرفیت‌های موجود برای کمک به بازسازی عتبات عالیات خواهد بود.

مهدی قدرتی با بیان اینکه کمیته‌های بازرسی و نظارت، جذب مشارکت‌ها، فرهنگی و اطلاع رسانی، فنی و اجرایی، منابع انسانی و.. ذیل ستاد تشکیل خواهد شد، ابراز کرد: علاوه بر استانداری، ستادهای معین در سازمان‌های تابعه همچون، فرمانداری و شهرداری‌ها ایجاد خواهد شد.‌

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید