رشد ۶ درصدی حمل بار توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان‌غربی

رشد ۶ درصدی حمل بار توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان‌غربی

 

آذربایجان غربی - اقتصاد آینده (نعیمی) :  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت:تناژ بار حمل شده توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان در سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از رشد ۶ درصدی برخوردار است.

 

ارسلان شکری در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اعلان خبر فوق ، افزود :  امسال بالغ بر ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تن کالا در قالب نزدیک به ۸۱۵ هزار سفر جابه‌جا شده که در تعداد سفر، تا آخر بهمن ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد رشد ۴ درصدی بوده‌ایم.

 

وی ادامه داد: در بحث تناژ حمل سیمان هم خوشبختانه با جابه‌جایی افزون بر ۳ میلیون و ۶۰۰هزار تن سیمان شاهد رشد ۲۵ درصدی نسبت به مدت زمان سال گذشته هستیم.

 

 مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی اعلام کرد: همچنین تعداد سفر انجام شده برای حمل تناژ سیمان نیز در این مدت ۱۷/۵ درصد رشد داشته است.

 

شکری ادامه داد: حمل و نقل، پایه‌های پل رابطی است که بخش‌های مختلف جوامع با عبور از روی آن، به سمت توسعه پایدار حرکت می کنند و با توجه به این موضوع و نیاز بازار و اهمیت حمل و نقل بار در شرایط کنونی، ناوگان حمل و نقل استان آمادگی کامل دارد تا با هر تعداد سفر که لازم است در خدمت برطرف کردن نیازهای اقشار مختلف جامعه گام بردارد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید