کشف سه هزار و ۷۹۶ عدد انواع مواد محترقه در مراغه

کشف سه هزار و ۷۹۶ عدد انواع مواد محترقه در مراغه

 

افشین نجفقلی دوست اقتصاد آینده آذربایجان شرقی (مراغه) : جانشین انتظامی مراغه با اشاره به برخورد پلیس با اخلال گران و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در روزهای پایانی سال گفت: در این راستا تعداد سه هزار و ۷۹۶ عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان کشف و ضبط شد.

 

سرهنگ علی ریحانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش مواد محترقه در سطح بازار، شناسایی و کشف آن در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: در این راستا، ماموران پلیس موفق به شناسایی یک فروشنده مواد محترقه در سطح بازار شدند و تعداد ۳ هزار و ۷۹۶ عدد انواع مواد محترقه را از وی کشف و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی، تحویل مقام قضائی شد.

 

وی خاطرنشان کرد: به استناد ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی هرگونه قاچاق، خرید و فروش مواد محترقه به صورت غیرمجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می شود.

 

سرهنگ ریحانی  با هشدار به خانواده ها در روزهای پایانی سال افزود: والدین در این ایام به ویژه چهارشنبه آخرسال، کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند.

 

وی گفت: شهروندان می توانند در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید