کد خبر: 274674
۰
۰
نسخه چاپی

تحریف ارزشهای انقلاب اسلامی هدف جنگ روایتها است

ناصر قوامی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در نبرد اراده‌ها دنیای استکبار اراده کرد تا با تحمیل ۸ سال جنگ کار جمهوری اسلامی ایران را یکسره کند اما مردم به پشتوانه ولایت اراده بر پیروی از مسیر حق کردند و پیروز شدند.

وی با بیان اینکه آنها اراده کردند تا جمهوری اسلامی ایران هسته‌ای نشود اما ملت اراده کردند و به لطف خداوند متعال پیروز شدند، افزود: آنها اراده کردند تا با فتنه‌های گوناگون نظام را براندازی کنند اما مردم اراده کردند و به پشتوانه ولایت پیروز شدند، از ۸۰ کشور با ملیت‌های مختلف تروریست صادر کردن به منطقه، تا ۳۰ سال منطقه را در آتش و خون نگه دارند اما به لطف خدا ملت مظلوم منطقه اراده کردند و پیروز شدند،

مسئول بسیج رسانه استان همدان ادامه داد: لذا دشمن از سال ۵۷ با انقلابی مواجه شده است که به هر آنچه رضایت خداوند متعال در آن است اراده می‌کند و پیروز هم می‌شود.

قوامی با اشاره به اینکه امروز دشمن برای جبران شکست خود در جنگ اراده‌ها، دست به جنگ روایتها زده است، افزود: هدف از جنگ روایتها تحریف ارزش‌ها، اهداف، آرمان‌ها و مبانی انقلاب اسلامی است و این امر را با هجمه‌های سنگین عملیات روانی در رسانه‌های معاند آغار کرده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در این زمینه فرمودند اگر خط تحریف را بشکنیم می‌توانیم خط تحریم را هم بشکنیم، امروز با ایجاد یک جبهه رسانه‌ای قوی و در تراز انقلاب اسلامی می‌توان به مدد الهی خط تحریف را نیز شکست.

کارشناس مسائل رسانه‌ای و سیاسی با بیان اینکه بخش‌های مختلف کشور و اقشار مختلف که مورد خطاب مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستند اگر بخواهند به مأموریت و وظیفه‌ای که در گام دوم بر دوششان نهاده است جامه عمل بپوشانند و به نتایج مطلوبی برسانند باید دو اقدام را حتماً انجام بدهند، اضافه کرد: اقدام نخست آن است که به یاری رسانه‌ها بشتابند چه به صورت کمی و چه کیفی و دوم از ظرفیت رسانه‌ها برای تحقق اهداف و آرمان‌های عالی انقلاب بهره ببرند.

قوامی با تاکید بر اینکه قطع به یقین رسانه‌ای که بتواند این مسیر را هموار کند باید در تراز انقلاب اسلامی باشد، افزود: از جمله ویژگی‌های رسانه در تراز انقلاب اسلامی متعهد به اخلاق اسلامی بودن است که باید ویژگی‌هایی چون صداقت، عدالت و انصاف را در خود داشته باشد.

وی بیان واقعیت‌ها بدون در نظر گرفتن منافع شخصی، حزبی و جریانی خاص را ویژگی دیگر رسانه تراز دانست و گفت: امید آفرینی در جامعه از ویژگی‌های بارز این رسانه باشد.

قوامی با اینکه رسانه در تراز انقلاب اسلامی بخش اعظم و اصلی ماموریتش باید معطوف به بیان مسائل و مطالبات عمومی مردم باشد زیرا مردم هستند که ولی نعمت این انقلابند، ادامه داد: این رسانه اهم مسائل فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را احصاء می‌کند، با هدف حل مشکل و اطلاع مسئولین انعکاس می‌دهد و تا تحقق آن تلاش می‌کند و در نهایت به مردم هم گزارش می‌کند.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با اشاره به اینکه این همان نقش آفرینی در تراز انقلاب اسلامی است، افزود: لذا در عرصه جنگ روایتها رسانه‌ای پیروز است که مسلح به مبانی و گفتمان انقلاب باشد، مسلح به اخلاص و عدالت و انصاف نیز باشد.

وی ادامه داد: بسیج رسانه در کنار سایر نهادهای متولی رسانه از قبیل خانه مطبوعات قطعاً حامی جدی و واقعی مطالبات صنفی اصحاب رسانه استان خواهد بود و از تمام ظرفیت‌های قانونی و معنوی خودش برای حل مشکلات اهالی رسانه استفاده خواهد کرد.

قوامی با اشاره به لزوم رعایت عدالت بین همه رسانه‌های استان، گفت: بسیج رسانه استان پیگیر مساله توزیع عادلانه حمایت نهادهای دولتی از رسانه‌های استان خواهد بود همانند منابع و امکانات دولتی که در اختیار رسانه قرار می‌گیرد، و تلاش خواهد که مطالبات عمومی همه آحاد مردم در رسانه‌ها دیده شود.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات جدی که در کارگروه ویژه بسیج رسانه استان پیگیری خواهد شد موضوع اقتصاد رسانه‌های استان است، ادامه داد: باید مشخص شود چگونه رسانه‌های استان می‌توانند با روش‌های مبتنی بر کارآفرینی و اشتغالزایی بخشی از مشکلات معیشتی خبرنگاران و اهالی رسانه را بهبود ببخشند، البته این مشکل اهالی رسانه و خبرنگاران در سطح ملی هم مطرح است اما استان همدان با توجه به ظرفیت‌های بالایی که دارد می‌تواند آغاز کننده راه جدیدی برای کاهش مشکلات باشد.

مسئول بسیج رسانه استان همدان افزود: توجه به موضوع رشد و کادر سازی و شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای رسانه‌ای استان نیز از جمله دغدغه‌های ما در بسیج رسانه خواهد بود.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم در قالب جشنواره‌های مختلف، سلسله نشست‌ها، کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های آموزشی مختلف نیروی تراز انقلاب اسلامی را جهت حضور در رسانه‌های استان تأمین کنیم که اگر این امر تحقق پیدا کند یک جبهه رسانه‌ای قوی ودر تراز انقلاب اسلامی را در استان همدان شاهد خواهیم بود.

مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: انقلاب اسلامی ایران از آغاز نهضت وارد جنگ اراده‌ها شده است و در این جنگ به پشتوانه ولایت و یاری خداوند متعال همیشه پیروز بوده است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید