کد خبر: 277609
۰
۰
نسخه چاپی

۹ مورد جدید ابتلا به کرونا در خراسان‌جنوبی شناسایی شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز کامبیز مهدی‌زاده، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در خراسان‌جنوبی ۴۳ هزار و ۵۵۵ آزمایش انجام شده که از این تعداد نتیجه ۲۷ هزار و ۵۲۴ آزمایش منفی و نتیجه ۱۶ هزار و ۳۱ آزمایش مثبت شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان‌کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۶ آزمایش کرونا در خراسان‌جنوبی انجام شده است که از این تعداد نتیجه ۹ آزمایش مثبت بود.

مهدی‌زاده با بیان اینکه از ۹ مورد کرونای مثبت، چهار مورد بستری شده و پنج مورد نیز سرپایی بوده است، گفت: یک مورد مثبت کرونا در زیرکوه، پنج مورد در بیرجند، یک مورد در طبس و دو مورد نیز در سرایان شناسایی شده است.

وی ادامه‌داد: در حال حاضر ۱۰۵ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان‌جنوبی بستری هستند که از این تعداد ۲۶ نفر مبتلای قطعی به کرونا هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه ۶ نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، افزود: متأسفانه حال یک نفر از بیماران مبتلا به کرونا وخیم است.

مهدی زاده یادآور شد: تاکنون در خراسان‌جنوبی ۱۵ هزار و ۲۴۳ نفر در خراسان‌جنوبی از بیماری کرونا بهبودی حاصل کرده‌اند و یا دوران قرنطینه خانگی را می‌گذرانند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید