کد خبر: 277830
۰
۰
نسخه چاپی

نیروی انتظامی یکی از پایه‌های اقتدار جمهوری اسلامی است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری صبح سه شنبه در جلسه قرارگاه مشترک امام رضا (ع) و نوروز ۱۴۰۰ خراسان شمالی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عرصه نظم و امنیت، اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که در نظام اسلامی نیروهای ولایی، مکتبی و جهادی در سازمان‌های مختلف خصوصاً نیروی انتظامی وجود دارند.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه نگاه ولایی در مسئولان نیروی انتظامی وجود دارد، گفت: یکی از مسائلی که در هر جامعه‌ای بسیار مهم و اثر گذار است، بحث اقتدار است.

وی با تاکید بر اینکه اقتدار در قسمت‌های مختلفی شکل می‌گیرد، افزود: بی تدبیری‌ها، اقتدار و امنیت را زیر سوال خواهد برد.

حجت الاسلام نوری با اشاره به اینکه جامعه‌ای که اعتقادات قوی و محکمی را داشته باشد، از امنیت و اقتدار بسیار مطلوبی برخوردار خواهد بود، گفت: در ایران اسلامی یکی از مهمترین و اثر گذار ترین پایه‌های اقتدار، وجود نیروی انتظامی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با قدرت در تمام صحنه‌ها به عنوان اولین سازمان حضور دارد، تصریح کرد: ما به نیروی انتظامی قوی و دارای تدبیرهای عالی در کنترل جامعه و ایجاد امنیت و همچنین دارای اعتقاد بسیار بالا نیاز داریم؛ زیرا اعتقادات و تدبیرهای عالی، امنیت پایدار در جامعه را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای خدمت به مردم و برقراری نظم و امنیت به کار بسته است، افزود: امروز نیروی انتظامی به عنوان با اخلاق ترین نیروی مسلح در جهان به شمار می‌رود.

حجت الاسلام نوری در پایان گفت: خدمت گذاری به مردم عزیز توفیقی است که خداوند به نیروی انتظامی اعطا کرده و همواره این مهم با جدیت در سرلوحه کاری نیروهای نیروهای انقلابی و ولایی انتظامی قرار داشته و دارد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید