کد خبر: 277891
۰
۰
نسخه چاپی

تحقق شعار سال نیازمند برنامه راهبردی و عملیاتی است

به گزارش اقتصادآینده نیوز فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران در محل استانداری زنجان، بر لزوم توجه جدی مقابله با آفات کشاورزی و سن گندم در استان تاکید کرد و گفت: باید هدفمند و به موقع مبارزه با سن گندم در استان انجام شود و جهاد کشاورزی برنامه ریزی و مدیریت لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داد و باید کشاورزان در این زمینه آفات کشاورزی مشکل خاصی نداشته باشند، اظهار کرد: جهاد کشاورزی در این زمینه مدیریت لازم را داشته باشد.

استاندار زنحان با بیان اینکه شعار سال تنها معطوف به تولید نیست و باید در امر مقابله با حوادث و سن گندم و آفات کشاورزی مدیریت لازم مد نظر قرار گیرد.

وی بر لزوم آموزش‌های عملیاتی و کاربردی تأکید کرد و افزود: توجه به این امر مهم باعث ارتقای ارائه خدمات به حادثه دیدگان می‌شود.

استاندار زنجان به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در راستای تحقق شعار سال باید راهبردی و عملیاتی وارد عرصه شد و نامگذاری شعار سال به نام تولید نشان می‌دهد که رهبری بر تقویت معیشت و رفاه مردم بسیار نگاه جدی دارند.

استاندار زنجان بر لزوم ضرورت برنامه‌ریزی دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش‌ها و وزش باد شدید در استان تاکید کرد و گفت: باید مدیریت لازم در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

حقیقی گفت: آفت ملخ در شهرستان طارم بسیار وحشتناک است و باید مقابله و مبارزه با سن گندم به جد انجام شود.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس
منبع: https://www.mehrnews.com/news/5174700/تحقق-شعار-سال-نیازمند-برنامه-راهبردی-و-عملیاتی-است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید