کد خبر: 278013
۰
۰
نسخه چاپی

یک مرکز تجمعی در اندیمشک پلمب شد

فریدون کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به مصوبات ستاد کرونا برگزاری هر گونه تجمع، مراسم شادی و عزا در اندیمشک و بخش‌های مرکزی و الوار گرمسیری به دلیل شرایط کرونایی ممنوع است.

وی افزود: یک مرکز که در شهر چمگلک قرار دارد و در چند بار تذکر کتبی و شفاهی از ستاد کرونا شهرستان به صورت تجمعی در محل اقدام به برگزاری مراسم‌هایی می‌کرد، به علت بی‌توجهی به دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا توسط مرکز بهداشت شهرستان پلمب شد.

وی افزود: برخورد جدی با کسانی که مصوبات ستاد ملی کرونا را نادیده خواهند گرفت، در نقاط مختلف شهرستان اندیمشک همچنان ادامه دارد.

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک گفت: سلامت شهروندان در اولویت برنامه‌های این اداره است و به علت شرایط حساس شهرستان، بازرسان و مأموران اندیمشک به صورت مستمر از واحدهای مختلف بازدید می‌کنند.

وی عنوان کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف از شیوه‌نامه‌های بهداشتی، بدون هیچ گونه ملاحظه‌ای با متخلف برابر قانون رفتار می‌شود.

کاظمی از همشهریان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه برگزاری مراسم‌های تجمعی، عروسی و عزا و… با تماس با شماره سامانه ۱۹۰ این امر را گزارش دهند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید