انجام بیش از 2000 ماموریت نوروزی توسط اورژانس آذربایجان غربی

انجام بیش از 2000 ماموریت نوروزی توسط اورژانس آذربایجان غربی

 

اقتصاد آینده آذربایجان غربی ) :  رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی از انجام دو هزار و ۱۳۵ ماموریت نوروزی توسط اورژانس از ۲۵ اسفند تا امروز در استان خبر داد.

 

باقر بهرامی در گفتگو با خبرنگاران  با بیان اینکه طرح نوروزی اورژانس از ۲۵ اسفندماه تا ۱۶ فروردین ماه امسال اجرایی می‌شود، افزود: از ابتدای طرح نوروزی تا امروز چهارم فروردین ماه دو هزار و ۱۳۵ مأموریت در استان انجام گرفته است.

 

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۲۴ تصادف شهری و ۱۲۴ تصادف جاده‌ای و روستایی است، ادامه داد: در اثر این تصادفات ۴۱۸ نفر مجروح شده اند که ۷۱ نفر در محل درمان و ۳۵۹ مجروح به مراکز درمانی اعزام شده اند.

 

بهرامی امسال یک دستگاه بالگرد به اورژانس هوایی این استان اضافه شده است، گفت: این بالگرد با هدف انتقال سریع بیمار از شهرستان‌ها به مراکز به استان اختصاص یافت که از نیازهای ضروری استان به شمار می‌رود.

 

وی با اشاره به فعالیت ۹۵ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای در نوروز ۱۴۰۰ در استان گفت: طرح نوروزی اورژانس از ۲۵ اسفندماه تا ۱۶ فروردین ماه امسال اجرایی می‌شود.

 

رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی فعالیت ۲۴ ساعته مرکز پیام، حضور شبانه روزی پزشک ارتباطات، نظارت و بازرسی مستمر نیروهای امدادی و آماده‌باش کامل پایگاه‌های امدادی استان را از مهمترین اقدامات این مرکز در نوروز امسال به شمار می‌رود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید