افزایش آمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌غربی به بیش از 120 هزار نفر

افزایش آمار  مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌غربی به بیش از 120 هزار نفر

 

اقتصاد آینده آذربایجان غربی ) : رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در استان با افزایش ۳۱۲ نفری طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۱۲۰ هزار و ۲۰۴ نفر رسید.

 

 

جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ان ، اظهار داشت: تعداد مبتلایان به کرونا در استان با افزایش ۳۱۲ نفری طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۱۲۰ هزار و ۲۰۴ نفر رسید.

 

وی عنوان کرد: با اضافه شدن ۷۸ بیمار کرونایی دیگر در مراکز درمانی، در حال حاضر ۴۴۷ بیمار مبتلا به سندرم حاد تنفسی در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی بستری هستند که از این تعداد، ۲۴۵ نفر مشکوک و ۲۰۲ نفر مبتلای قطعی به کووید ۱۹ به شمار می‌روند.

 

آقازاده تصریح کرد: از ۷۸ بیمار کرونایی بستری شده در استان طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۲ نفر شامل ۵۴ درصد مربوط به ارومیه، ۱۱ نفر شامل ۱۴ درصد مربوط به خوی بوده و حدود ۳۰ درصد بقیه مربوط به شهرستان‌های دیگر هستند.

 

وی با بیان اینکه  در حال حاضر ۱۳۲ نفر در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی تحت مراقبت‌های ویژه بوده و ۳۲ نفر از آنان تحت ونتیلاتور هستند، خاطرنشان کرد:  تاکنون حدود ۱۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در دنیا و بیش از یک میلیون و ۸۲۳ هزار نفر در کشور به کرونا مبتلا شده‌اند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید