کد خبر: 280949
۱
۰
نسخه چاپی

خدمتی دیگر از شهرداری کمالشهر

پس از افتتاح پروژه عظیم بلوار مشاهیر، خط یک جمع آوری آبهای سطحی در منطقه خرمدشت تکمیل و به بهره برداری میرسد

خدمتی دیگر از شهرداری کمالشهر

البرز-فراهانی -اقتصاد آینده:

خط یک جمع آوری آبهای سطحی در منطقه خرمدشت که فاز آخر آن ازاسفندماه سال گذشته(1399)آغاز شده بود ، درحال تکمیل و تا اردیبهشت ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید که با تکمیل این پروژه، مطالبه چندین ساله ساکنین خرمدشت و بلوار شهید بهشتی محقق خواهد شد. 
مهندس ناصری مقبل ضمن اعلام این خبر افزود: آب گرفتگی در منطقه خرمدشت باعث آلودگی و ایجاد وضعیت بصری بسیار نامطلوبی شده بود که همین امر نارضایتی شهروندان را بدنبال داشت که سعی کردیم در کوتاهترین زمان با انجام اقدامات عاجل و لازم این مشکل را مرتفع نمائیم.
وی در خصوص پروژه هدایت و ساماندهی آبهای سطحی در خرمدشت افزود: در جهت ساماندهی و جمع آوری آبهای سطحی منطقه از آغاز پروژه تا کنون ، هزینه ای بالغ بر    90/000/000/000ریال(نه میلیارد تومان) شامل مطالعات سطح شهر ، هزینه خرید و اجرا و نظارت ، برای این پروژه هزینه شده است.
وی ادامه داد: این پروژه در آینده ای بسیار نزدیک به اتمام رسیده و شهروندان محترم شاهد بهبود وضعیت آبهای سطحی در منطقه جنوبی این شهرک خواهند بود.
مهندس ناصری مقبل در خاتمه خاطر نشان کرد : ما با افتخار به عنوان خادمان مردم شریف و صبور کمالشهر در مدیریت شهری شهرداری همواره بر اصل خدمت صادقانه پایبند هستیم و سعی داریم با همه موانع پیش رو از جمله موانع و مشکلات مالی موجود ، در رفع مشکلات رفاهی و عمرانی مردم کوشا باشیم و از هیچ تلاشی در تأمین رفاه این مردم قدرشناس کوتاهی نکنیم چرا که این مردم بارها به اثبات رساندند که لایق بهترین ها هستند.

خدمتی دیگر از شهرداری کمالشهر

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید