کد خبر: 286812
۰
۰
نسخه چاپی

جوامع اسلامی در مقابل ظلم به دیگر مسلمانان سکوت نکنند

به گزارش خبرنگار خبرنگار ما آیت الله عباسعلی سلیمانی صبح پنج شنبه در خطبه‌های نماز عیدفطر با اشاره به اینکه عید فطر عید ولایت و امامت است، اظهار داشت: این عید در کنار سه عید قربان، غدیر و روز جمعه چهار عید بزرگ مسلمانان است.

وی با بیان اینکه امام زمان (عج) تجلی تمام معنای ایمان است، ابراز داشت: دعا برای فرج امام زمان (عج) نباید مورد مغفول مسلمانان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به وقوع حمله تروریستی در افغانستان تصریح کرد: در این جنایت که توسط عناصر مزدور استکبار جهانی و نیروهای تروریستی آمریکا در گروهک شجره خبیثه داعش انجام شد ۸۵ دختر محصل مدرسه سیدالشهدای کابل به مقام شامخ شهادت نائل شدند.

وی با بیان اینکه این اتفاق همزمان با اخراج نیروهای آمریکایی در افغانستان رخ داد، خاطرنشان کرد: هدف از انجام این عملیات‌ها این است که وانمود کنند آرامش و امنیت افغانستان در گرو وجود نیروهای آمریکایی است.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه این تفکر مورد حمایت دولت‌های مرتجع عربی منطقه نیز است، بیان داشت: شکوه و شکایت ما این است که چرا مردم آزادیخواه و ملت‌های اسلامی نسبت به این موضوع حساسیت لازم را نشان نداده‌اند.

وی با بیان اینکه جوامع اسلامی در مقابل ظلم به دیگر مسلمانان سکوت نکنند، افزود: یکی از ظلم‌ها همین حادثه تروریستی افغانستان است که همه مسلمانان باید نسبت به آن حساس و عکس العمل مناسب نشان دهند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه داعش هیچ رحمی بر شیعه و سنی ندارد، گفت: دشمنان می‌خواهند بین شیعه و سنی تفرقه بیاندازند و از این رو مسلمانان باید نسبت به این اقدامات وحدت شکن هوشیار باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

روزنامه اقتصادآینده و پورتال خبری اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید