کد خبر: 286825
۰
۰
نسخه چاپی

جنایت‌های نتانیاهو برای جلوگیری از سقوط است

جنایت‌های نتانیاهو برای جلوگیری از سقوط است

 

اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) :  نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در قدس، کوشش نتانیاهو برای نجات از ناکامی‌های مکرر در تشکیل کابینه و برای جلوگیری از سقوط است.

 

 حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز پنجشنیه در خطبه های نماز عید فطر با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در قدس اظهار کرد: این جنایت‌ها جبران شکست‌های راهبردی است که این رژیم در سال‌های اخیر در برابر جبهه مقاومت داشت و با این اقدام می‌خواهد جبران شکست بکند.

 

وی تلاش رژیم صهیونیستی برای خروج از بن‌بست بی‌دولتی را از دیگر دلایل این جنایت برشمرد.

 

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: حماس و جهاد اسلامی در این دفاع مقدس مسلمانان فلسطین و قدس را تنها نگذاشتند و با موشک باران مواضع صهیونیست‌ها به کمک مردمشان آمدند.

 

وی همچنین با اشاره به انفجار اخیر در مدرسه دخترانه کابل با محکوم کردن این جنایت گفت: در انفجار مدرسه دخترانه بیش از ۸۵ دانش آموز دختر شهید و بیش از ۲۰۰ نوجوان نیز زخمی شدند که هنوز گروهی مسئولیت این جنایت را برعهده نگرفته است اما دولت افغانستان طالبان را مسئول می داند و طالبان نیز آن را تکذیب کرده و داعش را مسئول جنایت معرفی می‌کند.

 

امام جمعه تبریز آمریکا را مسئول پشت صحنه این جنایت دانست و گفت: آمریکا از سال ۱۳۸۱ تاکنون در افغانستان حضور دارد لذا با آشوب‌سازی و ناامن کردن کشور می خواهد همچنان به اهداف خود برسد.

 

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه مردم آذربایجان این جنایات در افغانستان و غزه را محکوم می کنند،  محکوم کردن این جنایت توسط سایر کشورها را خواستار شد و افزود: دولت افغانستان و مجامع بین‌المللی برای پیشگیری از وقوع چنین حوادث رنج‌آوری اهتمام بیشتری کنند.

به دلیل وجود ویروس کرونا، نماز عید فطر با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز محوطه مصلی و خیابان های اطراف منتهی به مصلی برگزار شد.

نمازگزاران بعد از اقامه نماز  در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شعار دادند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید