امام جمعه اردستان: امروز تعیین‌کننده سرنوشت چهار سال ایران است

حجت‌الاسلام حسن دهشیری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: ملت ایران بارها نشان داده‌اند که با همه مشکلات اقتصادی و اجتماعی که دارند در مواقع حساس و بزنگاه صحنه را خالی نمی‌کنند و دشمن شاد نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه امروز نیز مردم با حضور خود در پای صندوق های رای ثابت می‌کنند که کشورشان را دوست دارند، تصریح کرد: این مردم به سرنوشت خود احترام می‌گذارند و به آینده خود، فرزندان و آیندگان بی‌تفاوت نیستند.

امام جمعه اردستان خاطر نشان کرد: با توجه به توصیه‌های رهبر معظم انفلاب پیش‌بینی می‌شود شاهد یک حضور قابل قبول پای صندوق‌های رای باشیم.

وی اضافه کرد: دشمنان و آتش‌بیاران معرکه در ماه‌های اخیر همه تلاش خود را برای جلوگیری از حضور مردم پای صندوق رای به کار گرفتند، اما به یاری خدا شاهد حضور قابل قبول مردم در پای صندوق‌های رای خواهیم بود.

حجت‌الاسلام دهشیری با اشاره به اینکه مردم نیز گلایه‌هایی دارند، گفت: با این حال راهش این نیست که ‌با صندوق رای قهر کنند، بلکه آشتی کردن و رفتن به پای صندوق و رای دادن می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

امام جمعه اردستان گفت: امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات و در پایان رای گیری شاهد خبر خوشی از حضور گسترده مردم باشیم و این مهم در سراسر دنیا انعکاس یابد.

وی تاکید کرد: از قدیم گفته‌اند حق ممکن است به مویی برسد اما هرگز پاره نمی‌شود و اطمینان داریم که ایران در انتخابات سربلند خواهد شد.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۲ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری و میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز (جمعه) در حال برگزاری‌ است.

منبع: ایرنا

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید