کد خبر: 301786
۰
۰
نسخه چاپی

۷۳۸ کرونایی در استان سمنان بستری هستند/ فوت ۴بیمار دیگر

به گزارش اقتصادآینده نیوز آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت اخیر (منتهی به یکشنبه) چهار بیمار کرونایی در سطح استان جان خود را از دست دادند هرچند دیگر این دو دانشگاه آمار کل فوتی‌ها را اعلام نمی‌کنند اما تعداد بیماران فوتی کرونایی در استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به بیش از عدد یک هزار و ۲۲۰ نفر رسیده است.

طی ۲۴ ساعت منتهی به امروز همچنین ۳۵۹ مورد بیمار جدید کرونایی نیز در سطح استان سمنان شناسایی شده است همچنین آمارها نشان می‌دهد تعداد بیماران بستری استان به عدد ۷۳۸ رسید.

از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون در سطح استان سمنان بیش از ۵۰ هزار نفر به این بیماری مبتلا و در ۲۴ ساعت منتهی به امروز همچنین ۴۸ بیمار کرونایی نیز در سطح استان سمنان با بهبودی از بیمارستان مرخص شده‌اند.

برای نخستین بار چهار شهرستان استان سمنان شامل سمنان، دامغان، شاهرود و سرخه در وضعیت قرمز تیره یا همان هشدار وضعیت بحرانی قرار گرفته‌اند که نشان از جدی بودن وضعیت شیوع ویروس کرونا دارد همچنین شهرستان‌های مهدی شهر، میامی و آرادان نارنجی کرونایی قرار گرفته‌اند.

رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، الزامات بهداشتی، شستشوی دستان، دوری از تجمعات و مهمانی‌ها توصیه مهم مسئولان بهداشت و درمان استان سمنان به مردم است.

استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی در سمنان و شاهرود است که آمار کرونای استان در واقع مجموع داده‌های ارائه شده از سوی این دو دانشگاه محسوب می‌شود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید