کد خبر: 301859
۰
۰
نسخه چاپی

جامعه المصطفی در شرق کشور ایجاد شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز سردار علی قاسمی ظهر یکشنبه در نشست تقدیر از دست اندرکاران کارگروه تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی با اشاره به موضوع ضرورت ایجاد کانون علمای انقلابی در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: می‌توان در کنار شورای وحدت یک حوزه علمیه شبیه جامعه المصطفی با طلابی شیعه و سنی از کشورهای فارسی زبان ایران و افغانستان، تاجیکستان و همچنین پاکستان در شرق کشور (در بیرجند یا مشهد) تشکیل داد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تأکید فراوان دارند و ما باید بر این موضوع در کنار معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز اقدام کنیم.

سردار قاسمی با بیان اینکه بر روی تبیین گام دوم به ویژه در حوزه‌هایی چون سبک زندگی و استقلال طلبی در دانشگاه و آموزش و پرورش نیز کار کنیم، بیان‌کرد: موضوع بیداری اسلامی و مسائل مرتبط با آن را باید به صورت کشوری کار کنیم تا تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی با اشاره به ستاد جامع تبلیغ و همچنین شورای تبیین از اقدامات ارزشمند زیربنایی در حوزه تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی است، گفت: چنین حرکت‌هایی باید به صورت حضوری یا ویدئو کنفرانسی تداوم و استمرار داشته باشد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید