کد خبر: 302352
۰
۰
نسخه چاپی

۴۵ بیمار کرونایی جدید در سمنان بستری شدند

نوید دانایی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شیوع ویروس کرونا تا ابتدای امروز یعنی بازه زمانی ۲۴ ساعت چهارشنبه بیان کرد: ۴۵ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلاء به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به هشت هزار و ۳۰۹ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بیست و هفت هزار و ۴۸۴ بیمار نیز به صورت سرپایی مداوا شده‌اند، ابراز کرد: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید ۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به هفت هزار و ۲۲ نفر رسیده است.

دانایی با بیان اینکه شرایط کرونایی در شهرستان‌های تابعه دانشگاه بحرانی و صعودی است، گفت: در این شرایط باید بیش از هر زمان دیگر مراقب بود و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد.

وی با بیان اینکه از اسفندماه ۹۹ و همزمان با شیوع ویروس کرونا در سمنان تا کنون تاکنون ۳۵ هزار و ۷۹۳ مورد مثبت بیماری کرونا در شهرستان‌های تابعه دانشگاه به ثبت رسیده که آمار بالایی است، گفت: این روند همچنان نیز با شیوع سویه دلتا، رو به افزایش است لذا از مردم می‌خواهیم از تجمعات دوری کرده و فاصله گذاری را رعایت کنند.

به گزارش مهر، استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی در سمنان و شاهرود و تعداد کل بیماران کرونایی استان با احتساب دو دانشگاه به بیش از ۶۰ هزار نفر نیز تجاوز می‌کند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید