کد خبر: 302392
۰
۰
نسخه چاپی

رسولی نیک برای تأمین امنیت از جان گذشتگی نشان داد

به گزارش اقتصادآینده نیوز مختار حیدری ظهر امروز در حاشیه مراسم وداع با شهید «مالک رسولی نیک» در جمع خبرنگاران گفت: همکار ما سروان مالک رسولی نیک از کارکنان مجاهد، سخت‌کوش، مؤمن و انقلابی نیروی انتظامی که فرماندهی پاسگاه خنافره شادگان را عهده‌دار بود و در درگیری با اشرار مسلح و معاندان در دوم مردادماه مجروح شد و دیروز در تاسوعای حسینی به رغم تلاش‌های پزشکان به فیض شهادت نائل گشت.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه ما به عنوان همکاران شهید وظیفه خود می‌دانیم که از ایثارگری‌ها و صبوری‌های خانواده این شهید تشکر کنیم، تأکید کرد: عهد می‌بندیم که در راستای تأمین امنیت مردم و ملت از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نورزیم.

وی افزود: همان‌طوری که این شهید والامقام برای تأمین امنیت از جان گذشتگی نشان داد، کارکنان نیروی انتظامی حتی با فدای جان خود در راه خواسته به حق مردم و در مقابل با اشرار و معاندان همان‌طوری که تاکنون نظم و امنیت عمومی را حراست کردند، ما همکاران این تعهد را می‌دهیم که از هیچ کوششی فروگذار نباشیم.

حیدری با بیان اینکه افتخار نیروی انتظامی خدمتگزاری به مردم است، گفت: ان شاء الله امنیتی را که شایسته نظام جمهوری اسلامی ایران است، تأمین کنیم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید