افتخاری دیگردر بین شرکت های آب و فاضلاب کشور؛

کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه آبفای اصفهان برای فعالیت های فرهنگی دینی و اقامه نماز

شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان رتبه شایسته تقدیر ویژه(ممتاز) در انجام فعالیت های فرهنگی دینی و اقامه نماز در میان شرکت های آب و فاضلاب کشور را در سال 1399 به خود اختصاص داد.

کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه آبفای اصفهان برای فعالیت های فرهنگی دینی و اقامه نماز

به گزارش اقتصاد آینده نیوز ؛ مسئول امور فرهنگی - دینی و  سرپرست معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با ارسال لوح تقدیری  از سید اکبر هاشمی مسئول امور فرهنگی و دینی آبفای استان اصفهان به دلیل تلاش و کوشش  خالصانه در زمینه  انجام  فعالیت های فرهنگی دینی و اقامه نماز تجلیل کرد.

آبفای استان اصفهان پیش از این نیز رتبه شایسته تقدیر ویژه سال 1399 را در بین دستگاه های اجرایی استان به دلیل تلاش در جهت توسعه و ترویج فرهنگ نماز به خود اختصاص داده بود.

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به کسب این موفقیت ها گفت: سال گذشته فعالیت های گسترده ای در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، عفاف و حجاب ، امر به معروف و نهی از منکر، سیره سنت اهل بیت(ع) ، مدیریت مصرف و آموزه های دینی، استفاده بهینه از فضای مجازی و سواد رسانه ای و اوقات فراغت  بین کارکنان و خانواده های آبفای استان اصفهان در دستور کار قرار گرفت و به اجرا در آمد.

سید اکبر هاشمی با بیان این که انجام فعالیت های فرهنگی دینی یکی از ضرورت های جامعه امروز است افزود: هنگامی که مولفه های فرهنگی دینی در جامعه  به خوبی تبیین شود،  افراد بیشتری نیز از گزند آسیب اجتماعی در امان خواهند بود.

وی تصریح کرد: اگر رویکرد و نگاه یک شخص اصلاح شود،  قطعاً تاثیر مستقیم بر خانواده وسپس  بر جامعه

می گذارد و موجب کاهش بسیاری از آسیب ها و مشکلات در سطح فردی و اجتماعی می شود.

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: توسعه و ترویج فعالیت های فرهنگی دینی و اقائمه نماز می تواند نقش سازنده ای در زندگی بسیاری از افراد  ایفا نماید.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید