کد خبر: 305451
۰
۰
نسخه چاپی

تجلیل شهرداری منطقه هفت شیراز از یاوران شورا

یاوران شورا در محلات منطقه هفت شهرداری شیراز با حضور اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، شهردار منتخب شیراز و شهرداران سابق و فعلی منطقه هفت از نیروهای شهرداری منطقه هفت تقدیر شدند.

تجلیل شهرداری منطقه هفت شیراز از یاوران شورا

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هفت در این مراسم نماینده یاوران شورا با بیان این مطلب که در مجموعه شهرداری منطقه هفت تمامی نیروها به طور جد در تلاش هستند تا خدمات رسانی مطلوبی را به شهروندان ارائه دهند، گفت: رسم تقدیر و تشکر از رسم های بسیار خوبی است که از افرادی که خدمات رسان و پاسخگو مطالبات شهروندان هستند تقدیر به عمل آید.

اکبری سرپرست شهرداری منطقه هفت در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای معصومی به خاطر خدماتی که در طول سنوات گذشته در منطقه هفت انجام دادند، ادامه داد: با توجه به اینکه خانه پدری بنده در این منطقه می باشد و سال های بسیار زیادی در این منطقه سکونت داشتم واقعا امکانات در گذشته در حد این چیزی که امروز مشاهده می کنیم نبود و آقای معصومی خدمات بسیار مناسبی در حوزه های مختلف فرهنگی ، ورزشی و گردشگری در این منطقه انجام دادند.

وی ادامه داد: بی شک وقتی اقدامات و خدمات رسانی در یک منطقه مطلوب باشد مدیر بعد کار سخت تری خواهد داشت تا بتواند علاوه بر تکمیل پروژه های در حال اجرا، خدمات رسانی و پروژه هایی مورد نیاز دیگری نیز برای منطقه به مرحله اجرا در بیاورد تا رضایتمندی شهروندان نیز به همراه داشته باشد.

سرپرست شهرداری منطقه هفت گفت: یکی از اقدامات بسیار مناسبی که در این منطقه انجام شده است احداث پروژه منظر فضای سبز بزرگراه خلیج فارس است که با توجه به اهمیت این بزرگراه که از ورودی های مهم شهر شیراز است نیاز به پیگیری و حمایت شورای اسلامی شهر شیراز و شهردار محترم شیراز دارد تا بتوانیم تملک املاک مورد مسیر را انجام دهیم و ورودی بزرگراه خلیج فارس را به گونه ای که در خور شهر شیراز به عنوان پایتخت فرهنگی و سومین حرم اهل بیت (ع) است تقدیم شهروندان کنیم.

اکبری تصریح کرد: از دیگر پروژه های در حال احداث در این منطقه می توان به پروژه بزرگراه مولوی اشاره کرد که قسمت هایی از آن اجرا شده و قسمت هایی نیز در حال اجرا است که این پروژه نیز با توجه به اهمیت و فرامنطقه ای بودن آن نیاز به حمایت بیشتر اعضای محترم شورای ششم و شهردار محترم شیراز در جهت تملک املاک در مسیر پروژه دارد تا بتوانیم با رفع مشکلات در آینده نزدیک این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

اکبری گفت: در مناطقی که تعدادی روستا به آن الحاق شده است با توجه به بافت روستایی و رعایت نکردن اصول شهرسازی، مشکلات بسیار زیادی مشاهده می شود که امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی در این محلات نیز خدماتی در خور شهروندان ارائه دهیم.

اصنافی شهردار منتخب شورای ششم نیز در این مراسم ضمن تقدیر از آقای معصومی شهردار سابق منطقه هفت گفت: در زمان تصدی آقای معصومی زحمات و کارهای بسیار ماندگاری در سطح منطقه هفت انجام شده است و با تلاش و پشتکاری که در این منطقه داشتند تصمیم بر این شد تا در منطقه 10 نیز از ظرفیت و توان ایشان استفاده شود و در کنار این اقدام تصمیمی دیگر اندیشه شد که آقای اکبری که از مدیران زحمتکش و پرتوان مجموعه شهرداری هستند به عنوان شهردار منطقه هفت انتخاب شود که اقدامات و خدمات رسانی در این منطقه سرعت بیشتری به گردش در بیاورند.

ترابی رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این مراسم گفت: باید تلاش کنیم در طول دوران 4سال شورای ششم اقدامات و خدمات مناسبی که در خور شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) است انجام دهیم.

وی ادامه داد: باید خدمات رسانی به شهر شیراز و شهروندان شیرازی به گونه ای باشد که مشکلات مناطق و محلات به حداکثر برسانیم و این امر با همکاری و همراهی یاوران شورا که همیشه همکاری بسیار مناسبی با شهرداری داشته اند امکان پذیر است.

معصومی شهردار سابق منطقه هفت و سرپرست شهرداری منطقه 10 نیز در این مراسم گفت: از یاوران شورا در منطقه هفت کمال تشکر را دارم که در طول دوران تصدی در مسائل فرهنگی و شهروندی همکاری خوبی با مجموعه شهرداری داشتند و در طول این دوران تلاش کردیم تا خدمات رسانی بسیار مناسب در حوزه های فرهنگی ، ورزشی، گردشگری و تاریخی در سطح منطقه انجام دهیم و بی شک با حضور آقای اکبری با برنامه های مناسبی که خواهند داشت شاهد پیشرفت بیشتر و خدمات رسانی مطلوب تر در سطح منطقه هفت خواهیم بود.

گفتنی است در این مراسم از معاونین سابق و فعلی شهرداری منطقه هفت و تعدادی از مسئولان و نیروهای این منطقه توسط یاوران شورا در محلات منطقه هفت تقدیر و تشکر به عمل آمد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید