کد خبر: 305688
۰
۰
نسخه چاپی

مشورت گرفتن از نمایندگان با دخالت در امور اجرایی متفاوت است

وحید زرگر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به انتشار نامه مجمع نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی و معرفی گزینه پیشنهادی برای استانداری قزوین به وزارت کشور اظهار کرد: به دور از هر نگاهی اینکه نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در موضوعی با هم به وحدت و همدلی رسیده‌اند برای استان ارزشمند است.

این فعال سیاسی عنوان کرد: در این موضوع نمایندگان ما به صورت متفق‌القول و فراتر از دیدگاه سیاسی و جناحی و تنها با در نظر داشتن نیازهای استان اقدام کرده‌اند که باعث امیدواری است.

وی بیان کرد: فردی که مورد نظر مشترک نمایندگان قرار گرفته سابقه ۴۰ سال فعالیت انقلابی دارد و یک مدبر کار بلد است و سال‌ها فرمانده میدانی بوده است که قطعاً می‌تواند در استان قزوین هم اثرگذار باشد.

زرگر مطرح کرد: سردار عراقی که موضوع درخواست و پیشنهاد نامه ذکر شده است فردی است که می‌تواند به واسطه سوابقش تراز و جایگاه استان را تغییر دهد و استان قزوین را بیش از پیش مورد توجه ملی قرار دهد.

این فعال سیاسی یادآور شد: اگر وزیر کشور برای تعیین استانداران از نخبگان سیاسی و مذهبی، دانشگاهیان، نمایندگان مجلس هر استان و نیز افراد صاحب نظر برای انتخاب استاندار نظر خواهی کند یک موضوع قابل تقدیر است و روند در استان قزوین هم به همین شیوه بوده است.

وی تصریح کرد: نظرخواهی و مشورت گرفتن با دخالت متفاوت است و اگر مشی دولت بر استفاده از نظرات همه طیف‌ها از جمله نمایندگان در انتخاب مدیران است نباید آن را تخریب یا با صفت‌هایی همچون دخالت مورد حمله قرار دهیم.

وی تبیین کرد: پیشنهاد نمایندگان در جهت مصالح و منافع استان بوده است و با یک همدلی رقم خورده است که هر دوی این رویدادها را باید به فال نیک گرفت.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید