کد خبر: 305891
۰
۰
نسخه چاپی
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز خبر داد:

افزایش 5 دستگاه ون به ناوگان حمل و نقل معلولین

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: در سال جاری 5 دستگاه ون جدید به ناوگان حمل و نقل معلولین اضافه می شود.

افزایش 5 دستگاه ون به ناوگان حمل و نقل معلولین

سعیدرضا امیرآبادی:گروه خبر - مسعود طهماسبی ظهر پنجشنبه 18 شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت شهرداری شیراز از اقشار کم توان و معلولان اظهار داشت: در بودجه سال جاری خرید 5 دستگاه ون جدید ویژه جابه جایی معلولین عزیز در دستور کار قرار گرفته است. به لطف خدا و با حمایت شورای اسلامی شهر در تلاش هستیم تا در کنار سایر دستگاه های متولی شهر و استان خدمات مطلوبی به قشر توانخواه و جانبازان و معلولین عزیز ارائه دهیم.

او با اشاره به اقداماتی که پیش از این در دستور کار مدیریت شهری در این زمینه قرار گرفته تصریح کرد: در سال گذشته برای اولین بار در کشور دبیرخانه مناسب سازی در شهرداری شیراز راه اندازی شد. در همین زمینه مناسب سازی 400 ایستگاه اتوبوس، اجرای بیش از 120 هزار متر طول موزائیک ویژه نابینایان و ساخت پل های هوایی با سطح شیب دار از مهمترین اقداماتی است که در حوزه مناسب سازی انجام شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در پایان افزود: با تدوین برنامه جامع مناسب سازی در شهرداری شیراز این اقدامات با هدف ایجاد شهر قابل دسترس برای همگان  تداوم یافته و با مشارکت مناطق یازده گانه اجرایی خواهد شد.بر اساس این گزارش شایان ذکر است به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز 5 دستگاه ون جدید در سال جاری به ناوگان حمل و نقل معلولین اضافه می شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید