کد خبر: 306022
۰
۰
نسخه چاپی

الگوی بازگشایی مدارس به زودی در اختیار استان ها قرار می گیرد

به گزارش اقتصادآینده نیوز علیرضا کاظمی ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح مدرسه امام رضا (ع) آق قلا اظهارکرد: در آستانه سال تحصیلی این پیام را به مردم می‌دهیم که با برنامه ریزی دقیق، آمادگی لازم برای شروع سال تحصیلی جدید از ابتدای مهرماه وجود دارد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: دانش آموزان به دلیل دور بودن از مدرسه آسیب‌های فراوانی دیده و دچار افت شدید آموزشی هستیم.

وی بیان کرد: برای رفع این آسیب‌ها همه مسئول بوده و باید شرایط حضور دانش آموزان در مدارس را فراهم کنیم.

کاظمی با بیان اینکه برای جلوگیری از وارد شدن آسیب‌های دیگر به دانش آموزان باید برنامه ریزی کرد، گفت: معلمان الگوی دانش آموزان در توسعه و نشر فضائل اخلاقی هستند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: امیدواریم زودتر کرونا از بین برود تا در کنار حضور فیزیکی دانش آموزان زمینه نشاط و شادی را فراهم کرده و آنها را از آسیب‌های اجتماعی محافظت کنیم.

وی اضافه کرد: برای بازگشایی مدارس الگوهای متفاوتی ارائه شده که به ملاحظه نمایندگان مجلس رسیده و هفته آینده در اختیار استان‌ها قرار خواهد گرفت.

کاظمی در ادامه با اشاره نهضت مدرسه سازی در کشور گفت: آیت الله نورمفیدی به عنوان یک روحانی فرزانه و اندیشمند خدمات ارزشمندی در این زمینه داشته و تاکنون ۱۷ باب مدرسه احداث کرده است.

گفتنی است سرپرست وزارت آموزش و پرورش در این آئین برای ساخت یک باب کانون فرهنگی- تربیتی در شهرستان آق قلا قول مساعد داد.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید