کد خبر: 307155
۰
۰
نسخه چاپی

مشکل کمبود پزشک متخصص در بروجرد/ از راه آهن چه خبر؟

به گزارش اقتصادآینده نیوز، فاطمه مقصودی در سخنانی با اشاره به دیدار با وزیر بهداشت اظهار داشت: در این دیدار بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی و دانشگاه علوم پزشکی را مورد پیگیری قرار دادیم.

پیگیری رفع مشکل کمبود پزشک متخصص در بروجرد

وی با تاکید بر اینکه این دو موضوع از مطالبات قدیم و به حق مردم بروجرد هستند عنوان کرد: مسائل و مشکلات مربوط به این دو مطالبه در دیدار با وزیر بررسی شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این گونه مطالبات باید به طور مستمر پیگیری و یادآوری شود و لحظه به لحظه اقدامات را دنبال کنیم تا به نتیجه برسیم.

مقصودی با اشاره به وضعیت بیمارستان‌ها، تجهیزات پزشکی، کمبود پزشک متخصص و به خصوص پزشک کودکان، عفونی، فوق تخصص ریه و… در شهرستان بروجرد گفت: درخواست کتبی رفع این مشکل را نیز به وزیر بهداشت ارائه دادیم.

وی با تاکید بر اینکه البته قبل از این هم من درخواست رفع این مشکلات را داده بود گفت: چون در فصل توزیع پزشکان متخصص در وزارتخانه هستیم، در این راستا موضوع را دوباره پیگیری و ارائه دادیم.

پیگیری برای ایجاد فرمانداری اشترینان

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار با وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در این دیدار موضوع آسفالت معابر بروجرد را مطرح کردیم.

مقصودی با اشاره به جاده اشترینان - بروجرد که حدود ۱۲ کیلومتر بوده و از روشنایی و علائم راهنمایی و رانندگی استاندارد برخوردار نیست، گفت: این مشکل و همچنین بحث روکش آسفالت آن را با وزیر راه و شهرسازی مطرح کردیم و امیدواریم بتوانیم این جاده را برای تردد ایمن کنیم.

وی با تاکید بر اینکه راههای روستایی شهرستان باید ایمن شوند گفت: طرح جامع شهری اشترینان را نیز با وزیر راه و شهرسازی بررسی کردیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تلاشی که صورت گرفته اشترینان در مسیر توسعه است و گام‌های خیلی خوبی برای این شهر برداشته شده است گفت: در حال پیگیری ایجاد فرمانداری اشترینان هستیم و در این راستا طرح جامع شهری اشترینان باید قابل توجه مسئولان قرار بگیرد.

مقصودی بیان داشت: مراحل پایانی این طرح در حال انجام است و برای تأیید به وزارت راه و شهرسازی آمده است.

کلنگ زنی راه آهن بروجرد با حضور وزیر

وی همچنین به آزاد راه اراک - بروجرد اشاره کرد و گفت: در دیدار با وزیر راه و شهرسازی در رابطه با این طرح قول‌های خیلی خوبی توانستیم بگیریم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین تأمین مسکن برای خانواده‌های دارای چند قلو را با وزیر راه و شهرسازی مطرح کردیم.

مقصودی همچنین به پروژه راه آهن بروجرد اشاره کرد و گفت: قطار شهرستان بروجرد بعد از پیگیری‌های صورت گرفته در لایحه بوده ۱۴۰۰ قرار گرفت و طرح مطالعاتی آن پیگیری و انجام شد.

وی گفت: در این طرح تاکید شده که موضوع اعتبار تملک اراضی برای اجرا مورد توجه قرار بگیرد، به زودی نیز کلنگ این پروژه با حضور وزیر راه و شهرسازی به زمین زده می‌شود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید