کد خبر: 307156
۰
۰
نسخه چاپی

هیچ فردی را برای استانداری گیلان معرفی نکرده ام

به گزارش اقتصادآینده نیوز آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس و دستاوردهای این دفاع هشت ساله برای نظام، اظهار کرد: برای ادامه مسیر پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام در آینده نیز باید شناخت درستی از اتفاقات زمان حال داشته و از گذشته نیز درس بگیریم.

وی با تأکید بر لزوم هوشیاری نسبت به توطئه‌های دشمنان، افزود: دشمن امروز با تحریف واقعیت به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود است و مردم ما باید آگاه باشند که دشمن هیچ گاه واقعیت‌ها را بیان نمی‌کند.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به اینکه درک درست از موقعیت جامعه و تاریخ انقلاب و نظام اسلامی از اجرای پروژه نفوذ دشمن جلوگیری خواهد کرد، گفت: عدم بصیرت و آگاهی زمینه را برای اجرای پروژه نفوذ دشمن فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ روایت‌ها به دنبال تحریف واقعیت‌ها و تغییر باورها و ارزش‌ها است، تأکید کرد: دشمن می‌داند امروز نمی‌تواند در جنگ سخت با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقابله کند به همین دلیل با تغییر روش به دنبال استفاده از ابزارهای مختلف در قالب جنگ نرم است.

آیت الله فلاحتی همچنین به تحریف‌های دشمن درباره دفاع مقدس نیز اشاره و تصریح کرد: متولیان امر باید حقایق و واقعیت‌های دفاع هشت ساله را برای جامعه به و نسل جوان تبیین و تشریح کنند.

مردم باید احساس کنند مسئولان از جنس آنها هستند

وی با بیان اینکه شکست جریان تحریف زمینه ساز شکست جریان تحریم نیز می‌شود، گفت: تفکر و اندیشه‌های امام خمینی (ره) و نفوذ معنوی ایشان باید برای نسل جوان جامعه نیز تبیین شود.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان به ویژه دولتمردان از حربه‌ها دشمن در شرایط امروز است، اظهار کرد: دولت سیزدهم باید از گذشته درس گرفته و برای شناسایی و حل مشکلات مردم در بطن جامعه حضور میدانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه مردم باید حس کنند که دولت از جنس آنها است، گفت: انتقاد پذیری و شنیدن مطالبات به حق مردم یکی دیگر از برنامه‌های کاری دولتمردان باید باشد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه دولت باید مطالبات مهم مردم را در دستور کار قرار دهد، ادامه داد: مردم باید احساس کنند که دولتمردان به دنبال حل مشکلات و بهبود معیشت و اقتصاد هستند.

وی همچنین به سفر گروسی به ایران اشاره و با بیان اینکه وی در میان خبرنگاران ایرانی خبر از رفع تحریم‌ها داد اما به محض بازگشت از وجود مواد اتمی در مراکز هسته‌ای ایران ابزار نگرانی کرد، تأکید کرد: گروسی باید بداند که دیگر مسئولی که در برابر حرف‌های آنها لبخند بزند حضور ندارد.

امام جمعه رشت به موضوع انتخاب استاندار برای گیلان اشاره و اظهار کرد: هیچکس را برای تصدی این پست در گیلان معرفی نکرده‌ام اما امیدوارم استاندار جدید ضعف‌ها و مشکلات گیلان را رفع کند.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید