کد خبر: 307749
۰
۰
نسخه چاپی

روحیه ایثار، از خود گذشتگی و شهادت سرچشمه لوح وجود مردم است

به گزارش اقتصادآینده نیوز، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس همزمان با نخستین برنامه این هفته در سمنان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس خدایی را که دفاع را مقدس ساخت
«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم» (محمد / ٧)

ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آئین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد. مقدس‌ترین روزهای این خاک و بوم در حال آغاز است و باز تصویر مصوری از صحنه مجاهدت زنان و مردان این خاک پاک در ذهن متبادر می‌شود...

شرافت، شجاعت، لیاقت و صداقت را شاید بتوان چهار عنصر وجودی مردمان آن دوران دانست و ایستادگی و پایمردی را خون در رگ‌هایشان… گنجینه‌ای بزرگ به قدر وسعیت دل‌های یک جامعه که رنگ و بوی زندگی و حیات جاودانه‌اش تا نسل‌ها به جای مانده است و دفاع مقدس که هر روز و هر لحظه‌اش پر است از حماسه‌ها، داستان‌ها و روایت‌هایی از خود زندگی که مسیر یک جامعه را از دل جهالت و کفر به سمت نور و ایمان هدایت کرد

روحیه ایثار، از خودگذشتگی و شهادت در راه حق را می‌توان سرچشمه لوح وجود مردمان این مرز و بوم دانست که امتداد آن با عنایت حضرت حق و رهنمودهای ولایت ان شا الله به حجت ختم خواهد شد.

در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم، این هفته را به فرماندهی معظم کل قوا، ملت غیور ایران به ویژه جانبازان، آزادگان، خانواده‌های معزز شهدا و رزمندگان استان سمنان تبریک و تهنیت عرض کرده و امیدواریم در سایه لطف حضرت حق و اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، بتوانیم پاسدار خون شهیدان و ایثارگران عزیزمان باشیم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید