کد خبر: 307757
۰
۰
نسخه چاپی

۵۸ درصد جامعه هدف در شهرستان گناوه واکسینه شدند

به گزارش اقتصادآینده نیوز غلامرضا مهرجو عصر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مردم شهرستان گناوه در دوران هشت سال دفاع مقدس دارای جایگاه والا و ارزشمندی هستند و نقش بی بدیل در عرصه‌های مختلف آن دوران ایفا کردند.

فرماندار گناوه افزود: شهرستان گناوه در اعزام نیرو و پشتیبانی از جبهه‌های جنگ تحمیلی نقش بسیار پررنگ و اثرگذار داشته است و حضور تعداد زیادی از فرزندان این خطه در جبهه‌ها، سمت‌های فرماندهی و سرداری توسط بسیاری از جوانان این شهرستان و حمایت و پشتیبانی از رزمندگان و تقدیم شهدای والامقام بخشی از افتخارات مردم این شهرستان در هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی یادآور شد: هفته دفاع مقدس فرصتی گرانبها برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دوران دفاع مقدس و یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام است.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس جوانان زیر ۲۰ سال با اعتقاد و باورهای قوی دینی در جبهه‌ها حضور پیدا می‌کردند و جنگ را اداره می‌کردند وبا ازخودگذشتگی حماسه‌های بزرگی آفریدند.

لزوم تبیین ارزش‌های دفاع مقدس

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه باید در خود یک بازنگری کنیم که چقدر توانسته‌ایم این ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل جوان تبیین کنیم یادآور شد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از ضروریات است و همه باید از فرصت هفته دفاع مقدس برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان بهره لازم را ببرند.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار، ایستادگی و مقاومت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس باید در ساختار فرهنگ عمومی و نظام آموزشی نهادینه و جایگاه خود را پیدا کند و بخوبی در بین نسل‌های جدید و در سطح جامعه با بهره گیری از تمام امکانات موجود تبیین، بازگو و منتقل شود.

فرماندار گناوه گفت: ارزش‌ها و گفتمان دوران دفاع مقدس باید واکاوی و مفاهیم ایثار و مقاومت این فرهنگ ناب و ارزشمند برای نسل جوان بازگو و تبیین شود.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا، فرهنگ ایثار و مقاومت در مدافعان سلامت بخوبی مشهود و آشکار شد و این ایثار و فداکاری را در بین مدافعان سلامت دیده می‌شود که قابل تقدیر است.

فرماندار گناوه با تاکید بر ضرورت پشتیبانی دستگاه‌های مختلف از برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس از منزلت بالایی در نظام مقدس اسلامی برخوردار است و همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در گرامیداشت مناسبت مهم ملی و مقدس هفته دفاع مقدس همکاری جدی و حضوری گسترده داشته باشند.

۵۸ درصد جامعه هدف در شهرستان گناوه واکسینه شدند

تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم

مهرجو با اشاره به تاکید رئیس جمهور محترم بر انجام سریع امور مربوط به مراجعات مردمی در دستگاه‌ها و تکریم ارباب رجوع گفت: این نظام حاصل خون شهیدان است و مردم ولی نعمت همه ما هستند لذا دستگاه‌های اجرایی در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم در زمان مراجعه آنها، همکاری و آنها را به نحو شایسته تکریم کنند.

وی گفت: در چرخه تصمیم‌گیری‌ها بویژه در شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران برخی مواقع دیده می‌شود که به بهانه‌های مختلف کار مردم گیر می‌کند و این صحیح نیست. و نباید کاری کرد که بدبینی و نارضایتی مردم ایجاد شود.

فرماندار گناوه با تبریک افتخار آفرینی امیر خسروانی ورزشکار شهرستان گناوه در مسابقات پارالمپیک گفت: همه باید به رفع مشکلات ورزشکاران کمک کنند.

لزوم مشارکت و همراهی مردم در امر واکسیناسیون

فرماندار گناوه با اشاره به وضعیت شیوع کرونا و واکسیناسیون در شهرستان گفت: با اقدامات و تلاش‌های خوبی در زمینه مقابله با شیوع کرونا و تسریع در واکسیناسیون، وضعیت کرونایی شهرستان بهتر شده است اما رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مشارکت مردم در واکسیناسیون عمومی باید ادامه یابد تا هر چه زودتر شاهد ریشه کنی این بیماری و بازگشت به زندگی عادی باشیم.

وی گفت: بر اساس آخرین آمار ۶۳ هزار و ۸۰۷ نفر تا کنون در شهرستان گناوه واکسن کرونا دریافت کرده‌اند که میانگین تزریق واکسن در سطح شهرستان برای افراد بالای ۱۸ سال به ۵۸ درصد رسیده است.

مهرجو ادامه داد: از همه مردم درخواست می‌شود در امر واکسیناسیون بدون در نظر گرفتن نوع واکسن مشارکت همگانی داشته باشند تا شهرستان تا پایان آبان به وضعیت مطلوبی برسد.

فرماندار گناوه با تقدیر از همه کسانی که در مقابله با شیوع کرونا همکاری می‌کنند اضافه کرد: هیئت نظارت و کنترل همچنان بر رعایت پروتکل‌ها نظارت جدی داشته باشند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس
منبع: https://www.mehrnews.com/news/5309517/۵۸-درصد-جامعه-هدف-در-شهرستان-گناوه-واکسینه-شدند

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید