کد خبر: 307759
۰
۰
نسخه چاپی

رویداد بزرگ تا ثریا در البرز برگزار شد

جعفر فلاح‌نژاد در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه از رویداد تا ثریا که با هدف تجاری سازی ایده‌های فناورانه که طی دو روز در البرز برپا شده است در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس استان البرز با یک رویداد مهم روبرو شد.

وی بیان کرد: اولین رویداد تا ثریا در استان البرز واقع در مرکز بین‌المللی علمی-کاربردی قند کرج به همت ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز و مرکز رشد قند کرج و همچنین نمایشگاه تا ثریا با هدف تجاری سازی ایده‌های فناورانه افتتاح رسمی شد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری بسیج دانشجویی استان البرز اقدام به برگزاری نمایشگاه و رویداد بزرگ تا ثریا کرده است.

وی با بیان اینکه دبیرخانه‌ی این نمایشگاه از فروردین ماه در ناحیه‌ی بسیج دانشجویی استان البرز فعال شد، خاطرنشان کرد: طی فراخوانی، ۹۲۷ طرح به این نمایشگاه ارسال شد و طی این چند ماه این طرح‌ها داوری که تقریباً ۱۲۷ طرح پذیرفته شد.

فلاح نژاد با بیان اینکه در این نمایشگاه از تمام طرح‌ها رونمایی می‌شود، خاطرنشان کرد: در این راستا از بسیج مهندسین صنعت و بسیج علمی بهره گرفتیم و از صاحبان صنایع و پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان دعوت به عمل آمد که از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی گفت: تا بتوانیم طرح‌های دانشجویان، ایده‌ها و خلاقیت‌هایی که دارند را تجاری سازی کنیم و یا به مرحله‌ی تجاری سازی نزدیک شوند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید