کد خبر: 307793
۱
۰
نسخه چاپی

مشکلات اصلی را از دید و زبان مردم پیدا کنید

نایب رئیس شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه خواست مردم همیشه آنچه در ذهن مدیران می گذرد، نیست، گفت: مشکلات اصلی مردم را باید از دید و زبان مردم پیدا کرد.

مشکلات اصلی را از دید و زبان مردم پیدا کنید

البرز - فراهانی - اقتصادآینده:

 

 پیرو بازدید علیرضا رحیمی نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج  در تاریخ 8شهریور1400 با حضور محمد گروسی شهردار منطقه 1 و جمعی از مدیران شهرداری کرج  از منطقه اسلام آباد صورت گرفت  این منطقه را به عنوان نقطه ای با برخورداری اندک از امکانات و خدمات، یادآور شد.

در این بازدید و دیدارمحلی مشکلات احصاء و با تحقق آنها بخشی از نیازها و خواسته های مردم و ساکنان این منطقه مرتفع شد.

وی در خصوص پیگیری ها و اقدامات انجام شده گفت: حفاری و ایجاد انشعاب فاضلاب، جدول و پله گذاری، جمع آوری ایستگاه نخاله های فضای سبز، بهسازی و راه اندازی زمین ورزشی داخل پارک آزادگان، دیوارکشی کوچه یوسفی ،بهسازی زمین ورزشی و ارائه امکاناتی همچون توپ و تور والیبال برای زمین  ورزشی جنب پارک، تملک چهار باب ملک واقع در طرح ساماندهی از جمله مواردی بود که به مدیر منطقه ارجاع و اقدامات لازم در جهت نیاز شهروندان صورت گرفت.

رحیمی افزود: هم اکنون انشعابات خط فاضلاب با همکاری مدیر آبفای شهرستان و همکارانشان در خیابان های احمد کافی و خیابان حسینی بن بست اول، کوچه پورغلامی و فرعی های آن در اولویت قرار گرفته و بعضآ انجام شده و انشعابات فرعی معابر از جمله کوچه فرحبخش در دست اقدام می باشد. و طی لیست مورد اشاره برخی اقدامات انجام و یا در حال تکیل است .

عضو هیئت رئیسه شورای شهر کرج، احداث زمین ورزشی چندمنظوره را پروژه مهم در جهت افزایش سرانه ورزشی شهر و بخصوص منطقه کم برخوردار اسلام آباد دانست و خاطر نشان کرد: اداره خدمات شهری منطقه ظرف مدت هفت روز نسبت به پاکسازی زمین ورزشی اقدام نمود و همچنین  طراحی احداث زمین ورزشی انجام شده و در حال برگزاری مناقصه می باشد.



 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید