کد خبر: 307822
۰
۰
نسخه چاپی

جزئیات مهرواره شاهنامه‌خوانی/ اختتامیه در شب یلدا برگزار می‌شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز، حجت الله آسمند اظهار کرد: دومین مهرواره ملی «شاهنامه‌خوانی» برای معرفی متون کهن و ترویج فرهنگ اصیل در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مهرواره در سطح جامعه برای آشنایی کودکان و نوجوانان با هویت ملی و کشف و پرورش استعدادهای شاهنامه‌خوانی و نقالی برنامه‌ریزی شده است، عنوان کرد: شجاعت، ایثار و از خود گذشتگی، میهن دوستی، راستی و درستی، صلح، احترام به بزرگان و خانواده از جمله موضوعات این مهرواره است.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری رویکرد دومین مهرواره ملی «شاهنامه‌خوانی» را امید افزایی و ایجاد نشاط و پویایی اجتماعی و ارتقای مهارت‌های زندگی دانست و ادامه داد: گروه‌های سنی نوخوان و نونهال، نونگاه، نوجوان و بزرگسال می‌توانند در این مهرواره شرکت کنند.

آسمند افزود: علاقه مندان در گروه سنی نوخوان و نونهال می‌توانند در بخش نقالی و شاهنامه‌خوانی، گروه سنی نونگاه و نوجوان و بزرگسال در بخش نقالی، شاهنامه‌خوانی و پادکست شرکت کنند.

وی به زمان ارسال آثار اشاره کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند تا ۱۰ آذرماه امسال آثار خود را به دبیرخانه این مهرواره به آدرس https://chvb.kpf.ir/submit ارسال کنند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اختتامیه دومین مهرواره ملی «شاهنامه‌خوانی» در چهارمحال و بختیاری شب «یلدا» برگزار می‌شود.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید