کد خبر: 308212
۰
۰
نسخه چاپی

مسئولین به دنبال راه اندازی پرواز از لامرد به سوریه باشند

حجت الاسلام علی حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: این موقعیت ویژه ای که برای شهرستان لامرد پیش آمده است باید روز به روز تقویت شود.

وی تصریح کرد: در این ایام زیارتی سید الشهدا که سفر زمینی لغو شده، سفر هوایی راه اندازی شده است که کار مردم و مناطق اطراف برای رفتن به عتبات و عالیات را راحت تر کرده است و باید قدردان مسؤلین بود.

امام جمعه لامرد تصریح کرد: با توجه به همجواری لامرد با دیگر شهرستان‌ها، فرودگاه لامرد این قابلیت را دارد تا دیگر پروازها را راه اندازی کند و مسئولین جهت راه اندازی پرواز هوایی به سمت سوریه نیز تلاش کنند تا هرچه سریع‌تر محقق شود.

حجت الاسلام حسین زاده اظهار کرد: شأن و شایستگی مردم ما جهت دریافت بهترین خدمات است، و مردم لایق بهترین‌ها هستند و این یک موهبت الهی ست.

وی در مورد برپایی موکب سیدالشهدای لامردی‌ها در کربلای معلی اظهار کرد: رسانه‌ها در مورد اربعین حسینی پوشش خبری خوب دهند و موکب لامردی‌ها نیز راه اندازی خواهد شد، و سه وعده غذا، و از زوار حسینی به خوبی پذیرایی خواهد شد.

به گزارش اقتصادآینده نیوز۳۱۰ نفر از زائرین حسینی، از مناطق مختلف شهرستان‌های لامرد و مهر و شهرستان‌ها و استان‌های همجوار، در قالب کاروان عشاق الحسین (ع) با دو پرواز هواپیمای ایرباس و بویینگ ظهر و عصر دیروز و در میان بدرقه گرم، پرشور و مثال زدنی مردم میهمان نواز و خونگرم لامرد که در قالب موکب‌های مدافع حرم، هیأت فاطمیون، خادمین امام رضا (ع)، گروه جهادی آتش به اختیار لامرد و مهر و جوانان خادم الشهدا از این عزیزان پذیرایی نمودند، از فرودگاه بین المللی شهدای لامرد راهی نجف اشرف شدند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

مسئولین به دنبال راه اندازی پرواز از لامرد به سوریه باشند

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید