کد خبر: 309781
۱
۰
نسخه چاپی
علیرضا سعیدی:

تعامل اوقاف و مدیریت شهری باعث تسریع در روند توسعه شهرمی شود

رئیس کمیسیون فرهنگی،هنری،اجتماعی،ورزشی و جوانان شورای اسلامی شهر کرج گفت: تعامل اداره اوقاف و امور خیریه و مدیریت شهری باعث تسریع در روند توسعه شهرمی شود، وقف در همه زمینه ها وارد شده و به کمک جامعه آمده و دهه وقف بهترین فرصت برای بیان این برکات است.

تعامل اوقاف و مدیریت شهری باعث تسریع در روند توسعه شهرمی شود

البرز - فراهانی - اقتصادآینده:

 حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی صبح امروز در اولین روز از دهه وقف با حضور در آستانه مقدس امام زاده طاهر (ع) و آیین غبارروبی صحن این امامزاده اظهار داشت: وقف یکی از ابتکارات جهان اسلام و نبی اسلام است.

 رئیس کمیسیون فرهنگی،هنری،اجتماعی،ورزشی و جوانان شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه وقف منجر به  پایداری خدمات در حوزه مدیریت شهری است، تصریح کرد: معتقدم اگر شهروندان را به موضوع وقف ارجاع  دهیم و هدایت شوند ضمن اینکه باقیات صالحات برای خود ایجا کرده اند خدمات در این حوزه هم پایدار تر خواهد بود و یک اثر ماندگار از خودشان به جای خواهند گذاشت.

سعیدی با اشاره به اثرات فرهنگی و اجتماعی وقف بیان کرد: شهری که وقف در آن جریان داشته باشد نشان می دهد این شهر شهروندانش به فکر آیندگان هستند و نشان می دهد اوج ایثار و شاخصه های تعالی انسانیت در آن شکل گرفته است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید