کد خبر: 311239
۰
۰
نسخه چاپی

سردار سلامی: آثار اعتماد به نفس در جبهه اسلام بیش از گذشته نمایان است

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر حسین سلامی شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید از گلزار شهدای شهر کرمان در جمع خبرنگاران افزود: امروز عقب نشینی قدرت های بزرگ را از منطقه می بینیم و اخراج و فرار آمریکایی ها از افغانستان به نوعی عقب نشینی در ماه های آخر حضور آنها را در عراق ملاحظه می کنیم.

وی تصریح کرد: در هیچ جبهه و جهاتی از برکات انقلاب اسلامی هیچگونه سستی دیده نمی‌شود و در عین حال در هیچ نقطه و جبهه ای برای دشمن اثری از موفقیت نمی بینیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: پس حاج قاسم، راه او و پیروان راهش زنده هستند و الحمدالله ولی امر خدا و رهبر معظم انقلاب ما در عرصه هدایت امت همانند گذشته و حتی بهتر و بیشتر درخشان در حال ایجاد تاثیرات تعیین کننده هستند، بنابراین رویش های جدید نشانده این است که انقلاب با نفس جدید در حال حرکت است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم یک راه و مسیر بدون توقف و مکتب بود اظهار داشت: مسیر انقلاب  اسلامی به گونه ای است که با شهادت شخصیت های بزرگ، این مسیر نه تنها متوقف نمی شود، بلکه پیمودن آن شتاب بیشتری می گیرد.

سردار سلامی افزود: امروز این شتاب در جای جای منطقه ای که جبهه مقاومت شکل گرفته و در حال مبارزه‌ای استکبار و استعمار برای اعاده حق مسلم مسلمان است، مشاهده می کنید.

وی بیان کرد: شکست آنها را در پروژه خطرناک لبنان و شکست دشمن در اهداف جبهه سوریه و شکست اهداف و حرکات دشمن در تحریم جمهوری اسلامی، شکست محاصره سیاسی و اقتصادی نظام را به خوبی می بینید.

وی ادامه داد: بنابراین این راهی است که با شهادت شخصیت ها و فرماندهان بزرگی مثل حاج قاسم که شخصیت جهانی دارند نه تنها متوقف نمی شود، بلکه به نحو بسیار موثری توسط دنبال کنندگان آن راه و طریق مستقیم ادامه پیدا خواهد کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز وارد شهرستان بم شد و به روستای بدرآباد از توابع شهرستان نرماشیر سفر کرد.

وی پروژه های نهضت آبرسانی مرد میدان، شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی را افتتاح کرد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید